5 класи. Укр. літ.

(УВАГА! Нові уроки з`являтимуться вгорі. Якщо Ви щось пропустили, гортайте сторінку донизу)

Домашні завдання надсилати за адресою: svitlanazhyravlova@gmail.com

Запишіть число і тему уроку в робочі зошити.

ПОКЛИКАННЯ  НА ПІДРУЧНИК

26.01.-31.01.

Тема: Відтворення краси рідного краю засобами образної мови в поезіях Євгена Гуцала «Зірка», «Чарівники» та «Журавлі високі пролітають»

Завдання:   1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

ВИКОНАТИ ТЕСТ ЗА ТВОРЧІСТЮ  Є.ГУЦАЛА https://vseosvita.ua/go   код   dre944    до 22.00. 31 січня, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.


М.РИЛЬСЬКОГО   https://vseosvita.ua/go     код    exw899

2)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=OsD4ldFkFdk біографія

https://www.youtube.com/watch?v=SaGauZ3F44E відеоурок

https://narodna-osvita.com.ua/910-yevgen-gucalo-zrka-charvniki-zhuravl-visok-proltayut-los-chitati.html у цьому джерелі прочитати вголос біографію та вірші.

3) Домашнє завдання  в електронному щоденнику.

4) перейдіть за покликанням і виконайте  тест до 22.00. 26 січня, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.   https://vseosvita.ua/go    код    ebg435

2022 - 2023 навч.рік

5 – А - 09.05.

 Тема: Пригоди у творах  І.Нечуя-Левицького, Є.Гуцала, Гр.Тютюнника, В.Винниченка,  Г.Малик та В. Нестайка

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

5 – Б -  21.03.

5 – А - 21.03.

 Тема: Фантастичне і реальне в казці І.Нечуя-Левицького «Запорожці»

Завдання:  1) опрацювати відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=-7OjGvyxhRM

5 – Б -  17.03.

5 – А - 15.03.

 Тема: Осмислення минулого в казці І.Нечуя-Левицького «Запорожці»

Завдання:  1) опрацювати відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=3Yn2lCHI5n4

2) ст.168 -178 усвідомлено прочитати казку.

5 – Б -  24.02.

5 – А - 22.02.

 Тема: Казкові й історичні мотиви в літописних оповіданнях «Володимир вибирає віру» та «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2 опрацювати відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=Mms0icRW4QQ

3) За підручником:  ст. 133 – 136 прочитати. Тільки після прочитання виконати тест.

4) зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тест до 18.00. 24 лютого, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.

08.02.

Тема: Художні образи в поезіях Миколи Вінграновського «Бабунин дощ» та «Сама собою річка ця тече»

Завдання:   1)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=bxsdTWhIl0E біографія

https://www.youtube.com/watch?v=Gfb55P_JmfI власне відеоурок

https://chado-bozhe.com.ua/print/mykola-vingranovskyj.-%C2%ABpersha-kolyskova%C2%BB,-%C2%ABbabunyn-dosch%C2%BB,-%C2%ABsama-soboyu-richka-tsya-teche...%C2%BB,-%C2%ABsiromanets%C2%BB у цьому джерелі прочитати вголос поезії «Бабунин дощ» та «Сама собою річка ця тече»

07.02.

Тема: Пейзаж у поезіях Максима Рильського «Дощ» та «Осінь-маляр із палітрою пишною»

Завдання:   1)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=2SJ7O2QgaLE   біографія

https://www.youtube.com/watch?v=7b5ot94NaoI власне відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=5y425P7ilO4 ЗРАЗОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ВІРША «ДОЩ»

2) ст.213 вивчити напам`ять вірш «Дощ», записати відео та надіслати в особисті повідомлення на вайбер.

24 - 25.01.

Тема: Художні описи природи як вияв патріотичних почуттів ліричного героя в поезія Павла Тичини «Не бував ти у наших краях!» та «Гаї шумлять»

Завдання:   1)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=gicAkKfts5g Біографія поета

https://www.youtube.com/watch?v=73WIqQ4eHzA власне відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=CMGVusDATUs  ЗРАЗОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ВІРША «Гаї шумлять»

2) ст.200 вивчити напам`ять вірш «Гаї шумлять», записати відео та надіслати в особисті повідомлення на вайбер.

18.01.

Тема: Картини природи рідного краю у поезіях Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе" та "Садок вишневий коло хати"

Завдання:   1)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=ahrLoRM1MYs

https://www.youtube.com/watch?v=_QsQMFxJH-4 ЗРАЗОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ

2) ст.195 -196 вивчити напам`ять вірш «За сонцем хмаронька пливе», записати відео та надіслати в особисті повідомлення на вайбер.

17.01.

 Тема: Лірика, її види

Завдання:   1)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=eiskEVK2UMY

 ІІ СЕМЕСТР

21.12.

 Тема: Мініпроєкт«Створи свою казку»

Завдання:  1) складіть власну казку, запишіть її до зошитів і намалюйте до неї ілюстрацію.

5-А 5-Б  –  20.12.

Позакласне читання

 Тема: «В чужому пір`ї» Марійки Підгірянки

Завдання:   1)  опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=TW45fNUPTpg Марійка Підгірянка. Хто вона? відеоурок

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13422 читати можна тут

https://www.youtube.com/watch?v=xNYOHD39KEQ дивитися виставу

5 – Б -  16.12.

5 – А - 14.12.

 Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2

Завдання:  1) зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тест до 23.3016 грудня, використавши код доступу. Час на виконання 20 хв.

5-А 5-Б  –  13.12.

 Тема: Художні особливості  казки-п`єси Олександра Олеся «Микита Кожум`яка»

Завдання:   2)  опрацюйте відеоурок та виписати  із відео до зошитів визначення ГІПЕРБОЛИ

https://www.youtube.com/watch?v=tKOpjgQEeoY

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тести  до 23.30. 14 грудня, використавши код доступу. Час на виконання  20 хв.

5 – Б -  09.12.

5 – А - 07.12.

 Тема: Зміст та дійові особи казки-п`єси Олександра Олеся «Микита Кожум`яка»

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом (за відсутності повітряної тривоги та сприятливих  умов). 

Завдання:   2)  опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Y-qicyAmP3c

https://www.youtube.com/watch?v=QzryuFQ-fC4

3) За підручником: ст. 107 - 122 вдумливо, виразно прочитати вголос.

5-А 5-Б -  06.12.

 Тема: Головні та другорядні персонажі казки В. Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон»

Завдання:  1) опрацюйте матеріал, надісланий у вайбер. Запишіть основне в робочі зошити.

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тести  до 23.30. 07 грудня, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.

5 – Б -  02.12.

5 – А - 30.11.

 Тема:  Віршована казка Василя Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон»

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги та сприятливих  умов). 

Завдання:   2)  опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=rV99vs5uOcU

https://www.youtube.com/watch?v=cNjSAgJ4FLQ  аудіоверсія: читай та слухай

3) За підручником: ст. 100 - 105 вдумливо , виразно прочитати вголос, переказувати.

5-А 5-Б -  29.11.

 Тема:  Дійові особи й будова казки В.Королева-Старого «Мавка-Вербинка»

Завдання: 1)   розгляньте презентацію, надіслану на вайбер. Виконайте в робочих зошитах завдання з 10,13,17,18 слайдів.

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тести  до 23.30. 30 листопада, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.

5 – Б -  25.11.

5 – А - 23.11.

Тема:  Образи фантастичних істот у казці В.Королева-Старого «Мавка-вербинка»

Завдання:   1)  опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=WP0VIW3jCUI

https://www.youtube.com/watch?v=W8P1usYIPl4  аудіоверсія казки (прослухайте)

2) За підручником: ст. 78-85 вдумливо , виразно прочитати вголос, переказувати.

5-А 5-Б - 22.11.

 Тема: Мова автора та персонажів у казці І.Франка «Фарбований Лис»

Завдання:  1) опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=A8poR9e7cCc

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.30. 22 листопада, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.

5 – Б -  18.11.

5 – А - 16.11.

 Тема:  Фантастичне в казці «Фарбований Лис»

Завдання:  1) опрацюйте документ, у покликанні теми уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=QJKlZDVpUxQ  аудіоверсія казки

2) ст. 78-85 вдумливо , виразно прочитати вголос, переказувати.

5-А 5-Б - 15.11.

 Тема: Літературна казка, її жанрові ознаки

Завдання:  1) опрацюйте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=0XwhtjLN4ok

2) Завдання  за  підручником:   ст. 77-78 вдумливо прочитати, виписати в зошити та вивчити визначення ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА.

5 – Б -  11.11.

5 – А - 09.11.

 Тема:  Чарівність української народної казки

Завдання:  1)  письмово виконати завдання, надіслані у вайбер, та надіслати на перевірку. ЧАС НА ВИКОНАННЯ РОБОТИ В МЕЖАХ УРОКУ. 

5-А 5-Б - 08.11.

Тема: Характеристика героїв народної казки «Летючий корабель»

Завдання:  1)  прослухайте  казку

https://www.youtube.com/watch?v=JeLO6L-1Ma8

2)  виконайте підготовчі завдання, надіслані на вайбер(надсилати на перевірку не потрібно. Це узагальнення)

5-Б - 28.10.

5-А - 26.10.

Тема: Будова народної казки «Ох»

Завдання:   1)   Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2) Завдання  за  підручником:  ст. 52 – 57 читати і переказувати .

5-А 5-Б - 25.10.

Тема: Перемога добра над злом у казці «Ох»

Завдання:  1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2) https://www.youtube.com/watch?v=L4a58c0xsvk  аудіоверсія казки

3) Завдання  за  підручником:   ст. 65 – 75 читати та переказувати.

5-Б - 21.10.

5-А - 19.10.

Тема:  Пошуки правди в народній казці «Про правду і кривду»

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом.

1) опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=kF9Ehw8IGTU

https://www.youtube.com/watch?v=wgNLb871eMQ  аудіоверсія казки

2)  прослухати казку, вміти переказувати.

5-А 5-Б - 18.10.

Тема: Виразне читання казки

Завдання : ст.52–63 читати казки вголос.

5-Б - 14.10.

5-А - 12.10.

Тема: Жанрові особливості побутової казки «Мудра дівчина»

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом.

2) Завдання : ст.59–63 прочитати казку, вміти переказувати.

5-А , 5-Б - 11.10.

Тема: Алегорія в народних казках «Вовк і Чапля», «Лисиця та Рак»

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом.

2) опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=tEtB_MX10xI 

https://www.youtube.com/watch?v=QZ8l3fA-mos анімована аудіоказка

https://www.youtube.com/watch?v=C9Pcohcc3xI Лисиця та Рак аудіокнига (прослухати)

2) Завдання : ст.50–51 опрацювати.

5-Б - 07.10.

5-А - 05.10.

ВЕЛИКЕ ДИВО КАЗКИ

Тема: Народна казка, її яскравий національний колорит

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом .  

2) опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=_j1ClG3sLQc

2) Завдання : ст.36 – 39 опрацювати.

5-Б - 04.10.

5-А - 04.10.

Тема:  КОНТРОЛЬНА  РОБОТА № 1.

«НЕВИЧЕРПНІ ДЖЕРЕЛА МУДРОСТІ»

(Усна народна творчість: міф, легенда, народний переказ, загадка, приказка, прислів’я)

Завдання :  виконати тест. Перейдіть за покликанням і виконайте тест до 19.00. 04 жовтня,  використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.

https://vseosvita.ua/go    код   nlt865

5-Б - 30.09.

5-А - 28.09.

Тема:  Прислів`я та приказки

Завдання : 1)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=ZVXEPEjrKDE

2) Завдання : ст.36 – 39 опрацювати.

5-Б - 27.09.

Тема:  Загадки

Завдання : 1)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=TvByEQlcPO8

https://www.youtube.com/watch?v=tK1V7h9mkuM

2) Завдання : ст.40 – 47 прочитати. Знати, що таке загадка, порівняння, метафора.

5-Б - 23.09.

5-А - 27.09.

Розвиток  мовлення  № 1

Тема:   Читання за ролями творів усної народної творчості

Домашнє завдання за підручником:  ст.15-33 читати виразно вголос.

5-Б - 20.09.

5-А - 21.09.

Тема:    Лицарство та відвага козаків у переказах «Про запорожців», «Як Сірко переміг татар»

Завдання : 1)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   https://www.youtube.com/watch?v=mTvUM7KCa88

3) Завдання  за  підручником:   ст.32-34 читати вголос і переказувати.

5-Б - 16.09.

5-А - 20.09.

Тема : Народні перекази. Традиції та звичаї запорізьких козаків у народному переказі «Прийом у запорожці»

Завдання : 1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=eEFYejzxUUc

Домашнє завдання за підручником:  ст.29-31 читати вголос і переказувати.

5-Б - 13.09.

5-А - 14.09.

Тема : «Берегиня» – міф про зародження людської цивілізації та про охоронницю людей від темних сил. Легенди про силу рідної землі («Ракова криниця»)

Завдання : 1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ОБИДВА ВІДЕО  https://www.youtube.com/watch?v=gCBS53hblE0

https://www.youtube.com/watch?v=mHhfL8idpHI

Домашнє завдання за підручником:  ст.15-18 прочитати міф, переказувати.

5-Б - 09.09.

5-А - 13.09.

Тема:  Доля України в легенді «Неопалима купина». Жанрові особливості легенди «Як виникли Карпати»

Завдання : 1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом.   

3) Завдання за підручником:   1) ст.21-26 читати вголос, переказувати.

5-Б - 06.09.

5-А - 07.09.

Тема Початок словесного мистецтва. Міфи та легенди. Уявлення про добро і зло в міфі «Про зоряний віз». Легенда «Чому пес живе коло людини»

Урок відбудеться об 11.35.  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

Завдання за підручником:    ст.14-15 вдумливо прочитати, знати що таке МІФ, ЛЕГЕНДА; ст.19-20, 26-27 виразно вголос прочитати, вміти переказати. 

5 – Б клас 06.09

5 – А клас 02.09

МИСТЕЦЬКИЙ СПАДОК НАЩАДКАМ

Тема:  Невичерпні джерела мудрості

Художня література як мистецтво слова. Види мистецтва.

Урок відбудеться о 09.25.  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

Завдання за підручником:   ст.6 - 9 вдумливо прочитати, розглянути ілюстрації на ст.7-8;   ст.11 рубрика «Виконую домашнє завдання».

2022 - 2023 навч.рік

30 квітня

Тема: Гідна поведінка хлопчика Олеся як позиція особистості

Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку, запишіть до зошитів визначення  та схеми.

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тест, використавши код (до 19.00. 30 квітня). 

join.naurok.ua       Код доступу 3912589


29 квітня

Тема: Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати

Завдання: 1) за підручником  ст.215 - 221 виразне читання вголос оповідання, 

2) виписати в зошити цитати про Олеся (5-6 цитат).

28 квітня

Тема: Григір Тютюнник "Дивак". Точність і лаконізм описів природи

Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку, запишіть до зошитів визначення  виділені жовтим маркером.

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тест, використавши код (до 19.00. 28 квітня). 

join.naurok.ua       Код доступу 6617479


26 квітня

Тема: Григір Тютюнник "Дивак". Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображених в оповіданні

Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку, запишіть до зошитів виділене жовтим маркером, письмово дайте відповіді на запитання та виконайте домашнє завдання із документу.

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тест, використавши код (до 19.00. 27 квітня). 

join.naurok.ua   Код доступу 2025069


23 квітня

Тема: Григір Тютюнник "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини

Завдання: 1) прослухайте відео , запишіть до зошитів основні   положення прослуханого.


22 квітня

Тема: Григір Тютюнник "Дивак". Зміст твору

Завдання: 1) за підручником  ст.215 - 221 прочитати і знати зміст твору,переказувати.


21 квітня

Тема: Григір Тютюнник. Коротко про письменника

Завдання: 1) прослухайте відео у посиланні нижче, запишіть до зошитів основні   положення прослуханого.

https://www.youtube.com/watch?v=iM2kY3vj5-o  Автобіографія

2) за підручником  ст.215 знати біографію письменника

3)  перейдіть за покликанням та виконайте тест (на повторення творчості М.Рильського), використавши код (до 16.00. 21 квітня). 

join.naurok.ua    Код доступу 8413708


19 квітня

Тема: Максим Рильський. "Осінь-маляр з палітрою пишною...". Єдність людини і природи, зв`язок між станом людської душі та довкіллям

Завдання: 1) перегляньте відео у посиланні нижче, запишіть до зошитів основні   положення прослуханого.

https://www.youtube.com/watch?v=EdSz2pMTgq8

2)  за підручником  ст.213-214 виразно читати вірші. 


16 квітня

Тема: Максим Рильський. "Осінь-маляр з палітрою пишною...". Єдність людини і природи, зв`язок між станом людської душі та довкіллям

Завдання: 1)  Чекаю на здачу вірша через відеодзвінок у вайбері з 08.30. до 09.15.

2) за підручником  ст.213 виразно читати вірші. 


15 квітня

Тема: Максим Рильський. «Дощ» («Благодатний, довгожданний…») Основні відомості про поета. Його вміння бачити красу рідної природи і створювати красу засобами поетичної мови

Завдання: 1) перегляньте відео у посиланнях нижче, запишіть до зошитів основні положення.

2) обов`язково прослухати зразкове виконання вірша у посиланні 

Домашнє завдання:   за підручником  ст.212-213 вірш "Дощ " вивчити напам`ять.  

 ЗДАЧА ВІРША під час уроку 15 квітня  ТІЛЬКИ через відеодзвінок у вайбері.

https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk про М.Рильського

https://www.youtube.com/watch?v=CRqGmJ7WT7E СЛУХАТИ ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ

https://www.youtube.com/watch?v=nbMkg1s6Edk  ЗРАЗОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ


14 квітня

Тема: Контрольна робота № 4

Рідна Україна. Світ  природи

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері  

о 13.25


12 квітня

Тема: Євген Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра.

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері о 12.30.

2) повторити за підручником  ст. 187 - 210, підготуватися до КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.


09 квітня

Тема: Євген Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань

Завдання: 1) перегляньте відео

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тест, використавши код (до 19.00. 09 квітня). 

join.naurok.ua     Код доступу 4708742



08 квітня

Тема: Євген Гуцало. «Лось». Вічне протистояння добра і зла- наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї  теми в оповіданні

Завдання: 1) перегляньте відео, запишіть до зошитів основні положення.

2) за підручником  ст. 206 - 210 виразно читати та переказувати.


07 квітня

Тема: Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. «Лось». Вічне протистояння добра і зла- наскрізна тема світового мистецтва

Завдання: 1) перегляньте відео, запишіть до зошитів основні положення.

2) за підручником  ст. 203 - 206 виразно читати та переказувати.



05 квітня

Тема: Мелодійність віршів Павла Тичини

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в Google Meet  за покликанням о 12.30.

https://meet.google.com/umm-ofwp-hgt

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тест, використавши код (до 19.00. 05 квітня). Час на виконання тесту обмежений - 12 хв.

join.naurok.ua   Код доступу 3045078

02 квітня

Тема: Павло Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова

Завдання: 1) опрацюйте відео

2) за підручником  ст.199 - 201 виразно читати, ст.202 дати відповіді на запитання 4 - 9 (усно), 1-3, 11-12 письмово в зошиті. 




01 квітня

Тема:  Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. "Не бував ти у наших краях!" Майстерне відтворення патріотичних почуттів  засобами художнього слова

Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку та приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 09.30.

https://meet.google.com/uxj-qxjw-ojr

2) обов`язково прослухати зразкове виконання вірша у посиланні та відео (голос,  записаний у відео, належить автору – Павлові  Тичині)

Домашнє завдання:   за підручником  ст.200 вірш "Гаї шумлять" вивчити напам`ять.  Матеріал рубрики Теорія літератури вивчити і знати. ЗДАЧА ВІРША під час уроку 02 квітня  ТІЛЬКИ через відеодзвінок у вайбері.

https://www.youtube.com/watch?v=_cg0RUeRQZw


31 березня

Тема:  Оксана Іваненко "Тарасові шляхи"

Завдання: 1) перегляньте відео, запишіть до зошитів основні положення перших двох відео.



29 березня

Тема:  Виразне читання. Декламування творів Тараса Шевченка

Завдання: 1) перегляньте відео, запишіть до зошитів число і тему уроку.

2) Чекаю на здачу вірша через відеодзвінок у вайбері з 12.30. до 13.15.

3)Домашнє завдання:  прочитати у посиланнях, що нижче, твір Оксани Іваненко 

" Тарасові шляхи" 

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17784 читати скорочено

https://4read.org/1719-vanenko-oksana-tarasov-shlyahi.html  аудіокнига


26 березня

Тема:  Тарас Шевченко. "Садок вишневий коло хати". Картини довколишнього світу,  природи у поезіях Т.Шевченка - інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови

Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку та приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 08.30.

https://meet.google.com/dse-okqh-joo

Домашнє завдання:   за підручником  ст.197 вірш "Садок вишневий коло хати" вивчити напам`ять.  Матеріал рубрики Теорія літератури вивчити і знати. ЗДАЧА ВІРША під час уроку 29 березня  ТІЛЬКИ через відеодзвінок у вайбері.


25 березня

Тема:  Тарас Шевченко. "За сонцем хмаронька пливе". Картини довколишнього світу, природи у поезії

Завдання: 1) опрацюйте відео, основне запишіть до зошитів.

2) Чекаю на здачу вірша через відеодзвінок у вайбері з 09.25. до 10.10.

24 березня

Тема:  Тарас Шевченко. "За сонцем хмаронька пливе". Картини довколишнього світу, природи у поезії

Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку та приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 13.30.

https://meet.google.com/kck-kedp-psw

Домашнє завдання:   за підручником  ст.195-196 вірш "За сонцем хмаронька пливе" вивчити напам`ять.  Матеріал рубрики Теорія літератури вивчити і знати. ЗДАЧА ВІРША під час уроку 25 березня через відеодзвінок у вайбері.



22 березня

Тема:  Україна часів Т. Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С.Васильченка "В бур`янах")

Завдання: 1)  перейдіть за покликанням та виконайте ОБИДВА тести, використавши код (до 19.00. 22 березня). Час на виконання кожного тесту обмежений - 5 хв.

join.naurok.ua    Код доступу 9701536

join.naurok.ua     Код доступу 3764632

2) за підручником ст.187-195  повторити.

12 березня

Тема:  Україна часів Т. Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С.Васильченка "В бур`янах")

Завдання: 1) переглянути відео, за підручником прочитати ст.187-195 (включно з рубрикою Теорія літератури. Записати визначення Ліричний герой), уміти переказувати прочитане оповідання.


11 березня

Тема: Контрольна робота № 3

Світ фантазії і мудрості. Історичне минуле нашого народу

Завдання: 1) приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 09.30

https://meet.google.com/ysx-kqwr-eqr


10 березня

Тема:  "Таємниця козацької шаблі" - твір про справжні життєві цінності. Стосунки між дорослими і дітьми

Завдання: 1) приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 13.30

https://meet.google.com/cpx-mvro-cyh

2) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, 

3) за підручником повторити ст.113 - 185, підготуватися до КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.

05 березня

Тема: Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі" . Важливість знань про історичне минуле нашого народу в житті людини

Завдання: 1) приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 08.30

https://meet.google.com/rbz-unxd-iyf

2) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, 

за підручником почитати ст.177-185, уміти переказувати прочитане.


04 березня

Тема:  Фантастичне і реальне в повісті Зірки Мензатюк "Таємниця козацької шаблі" 

Завдання: 1) переглянути відео, за підручником почитати ст.170-177, уміти переказувати прочитане.

2) перейдіть за покликанням та виконайте тести, використавши код (до 10.00. 04 березня)

join.naurok.ua

Код доступу 4319492


03 березня

Тема:  Зірка Мензатюк. "Таємниця козацької шаблі". Пригодницька повість сучасної письменниці

Завдання: 1) приєднайтесь до уроку в Google Meet  за покликанням о 13.30

https://meet.google.com/ain-kbnc-tqp

2) за підручником почитати ст.159-168, уміти переказувати прочитане.


01 березня

 Позакласне читання № 3

Тема:  Історичне минуле українського народу в сучасній літературі

Завдання:   1) перегляньте та прослухайте  відео 

17 лютого

Тема:  Олександр Олесь. "Заспів", "Україна в старовину". Поезії з книги "Княжа Україна", їх зв`язок з літописами

Завдання:   1) перегляньте та прослухайте усі відео та прочитайте сторінку 166 за підручником (біографія).


05 лютого

Тема:  " Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам"

Завдання:   1) перегляньте та прослухайте відео та прочитайте вголос сторінки за підручником ст.135-136.

2) перейдіть за покликанням та виконайте тести за темою, використавши код (до 20.00. 05 лютого)


04 лютого

Тема:  " Володимир вибирає віру" (на основі "Повісті минулих літ")

Завдання:   1) приєднайтеся до уроку в Google Meet за покликанням о 14.00. 

https://meet.google.com/zqn-tych-naz


03 лютого

Тема:  " Володимир вибирає віру" (на основі "Повісті минулих літ")

Завдання:   1) перегляньте та прослухайте відео та прочитайте вголос сторінки за підручником ст.133-134.

2) перейдіть за покликанням та виконайте тести за темою, використавши код (до 20.00. 03 лютого)

join.naurok.ua

Код доступу 6673723 


01 лютого

Тема:  " Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава" (на основі "Повісті минулих літ")

Завдання:   перегляньте та прослухайте відео та прочитайте вголос сторінки за підручником ст.131-133.

29 січня

ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ НАШОГО НАРОДУ

Тема:  Літописні оповіді: "Три брати - Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь"

Завдання:   опрацюйте матеріал у відео та сторінки за підручником ст.128-131. Виписати в робочі зошити визначення літопису.


Немає коментарів:

Дописати коментар