Домашні завдання надсилати за адресою: svitlanazhyravlova@gmail.com
01.02.
Тема: Правопис
складних іменників
Завдання: 1) опрацюйте матеріали у покликаннях нижче
https://www.youtube.com/watch?v=RnHmrMBE1AY
Домашнє за підручником: параграф
47 ст.150-148 вивчити правила, вправи 420, 423.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 22.00. 01 лютого, використавши код доступу. Час на виконання 25 хв.
https://vseosvita.ua/go код vok104
31.01.
Тема: Есе на тему стосунків між однолітками
Завдання: 1) Урок
відбудеться в Google Meet за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за
покликанням, надісланим у вайбер-групу.
2) опрацюйте матеріали, розміщені нижче
https://m.youtube.com/watch?v=8JwrY4HHNgE
3) Домашнє
завдання в електронному щоденнику.
30.01.
Тема: НЕ з іменниками
Завдання: 1) Урок
відбудеться в Google Meet за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за
покликанням, надісланим у вайбер-групу.
2) опрацюйте матеріали, розміщені нижче
https://www.youtube.com/watch?v=_n--FAZ6pro
3) Домашнє
завдання в електронному щоденнику.
4) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 22.00. 31.01., використавши код доступу. Час на виконання
15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код
pcm481
29.01.
Тема: Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я), -инн(я), -н(я), -ив(о), -ев(о)
Завдання: 1) Урок відбудеться в Google Meet за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу.
https://www.youtube.com/watch?v=jxV6E1kTbg0
3) Домашнє завдання в електронному щоденнику.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 22.00. 29.01., використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код
ozp895
06.06.; 07.06.(2 уроки); 08.06.
Тема: Узагальнення
вивченого протягом року
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=nqReOxAjuWg
Родзинка на завершення!)
02.06.(2
уроки)
Тема: Морфологія
та орфографія
Завдання: 1) опрацюйте матеріал
у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=ygqnFknel00
01.06.
Тема: Словотвір
та орфографія. Орфографічний практикум
Завдання: 1) опрацюйте матеріал
у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=ekgjnLmOeqw
31.05.(2 уроки)
Тема: Повторення в кінці року. Фразеологія
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=RS3i_6udQGQ
Тема: Словотвір і орфографія. Орфографічний
практикум
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=1RWNaaJ_NTM
30.05.
Тема: Повторення в кінці року. Лексикологія
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=b9e8kpBxUZI
26.05. (2 уроки)
Тема: Есе світоглядного змісту (Кого можна назвати патріотом
рідної землі)
Завдання: 1) опрацюйте
матеріал у покликаннях
та напишіть есе на тему, вказану у дужках
https://www.youtube.com/watch?v=802ihscKp0w
https://www.youtube.com/watch?v=li_hYR725OU
https://www.youtube.com/watch?v=CWkDrDDu4a8
25.05.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) виконайте вправи
«Відремонтуй слово»
Розкрийте дужки, правильно поставте дефіс, з'єднайте чи
роз'єднайте частини слова.
Аби/хто, будь/-що, який/-небудь, казна/-що, скільки/-небудь,
ні/який, ні/в/чому, ні/до/чого, хтозна/-хто, казна/в/якій, де/чий, ні/якого,
аби/до/кого, будь/на/чому, чого/сь, будь/що, казна/в/якій, ні/чого, ні/до/кого.
Виконайте творче завдання (на вибір).
1. Уявіть творче відрядження в степ. Напишіть твір-мініатюру
«Краса українського степу».
2. Складіть твір-замальовку за фотоілюстрацією «Подружились
маки з колосками».
3. Напишіть твір-перевтілення на одну з тем:
«Я — осінній листок», «Я — учнівський щоденник (відмінника
або двієчника)».
4. Напишіть твір, виходячи з такої ситуації: ви прямували на
відпочинок до парку і раптом зустріли Весну (або Зиму).
5. Напишіть запрошення на свято своєму вчителеві. У всіх
завданнях використайте займенники.
Запишіть речення, зробіть його синтаксичний
розбір. Займенник розберіть як частину мови.
- На калині мене мати колихала.
Складіть діалог на тему: «Правопис займенників». У діалозі слід
дотримуватися культури мовлення.
24.05.
Тема: Узагальнення теми
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=XtlGoIeuYwM
24.05.
Тема: Контрольна робота № 10. ЗАЙМЕННИК
Поклилання о
12.30.
23.05.
Тема: Повторення вивченого з теми, підготовка до
контрольної роботи
Завдання: 1) приєднайтеся о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у
вайбері.
2) повторіть матеріал за
підручником § 59-65.
19.05.(2
уроки)
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) виконайте вправи
1.кожній, іншого, всякій |
А зворотні |
2.нас, її, його, я |
Б особові |
3.дехто, казна-чого, деякому, когось |
В неозначені |
4.що, скільки, який, чий |
Г означальні |
Д відносні |
1.Біля нашого будинку зупинилося сім
машин. |
А називний |
2.І настане твоя щасливая годинонька. |
Б родовий |
3.Я їх розпитаю про поїздку. |
В знахідний |
4.Так думай, щоб потім не довелося тобі
переробляти. |
Г орудний |
Д давальний |
1.Птах виспівує нам на втіху. |
А називний |
2.Сам із ями не вилізеш, як правду
сховаєш. |
Б означення |
3.Наш рід походить від гетьмана
Сагайдачного. |
В додаток |
4. Іванка – це не ти. |
Г підмет |
Д присудок |
18.05.
Тема: Письмовий твір розповідного характеру з
елементами роздуму в художньому стилі на тему «Що я роблю для здійснення своєї
мрії»
Завдання: 1) прослухати відео та виконати роботу згідно інструкцій
https://www.youtube.com/watch?v=DScjWCV6EHM
17.05.
(2 уроки)
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=XtlGoIeuYwM
2) перейдіть за покликанням та виконайте тести до 19.00. 17.05.
https://vseosvita.ua/go код ukd412
16.05.
Тема: Контрольна робота (диктант)
Завдання: 1)приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
12.05.(2 уроки)
Тема: Докладний переказ художнього тексту із творчим завданням
Завдання: 1) прослухати відео та виконати роботу згідно інструкцій
https://www.youtube.com/watch?v=PWAwcfb_RVw
Письмово переказати текст про барвінок, обов`язково ДОПОВНИВШИ ЙОГО ТВОРЧИМ
ЗАВДАННЯМ. У творчому завданні помістити відомості про традиції використання та
символіку барвінку у нашій місцевості.
11.05.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) перейдіть за покликанням та виконайте тести до 19.00. 11.05.
https://vseosvita.ua/go код dzr060
10.05.(2 уроки)
Тема: Тренувальні вправи. КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ
Завдання: 1) прочитайте текст у
вайбері
2)перейдіть за покликанням та виконайте тести до 19.00. 10.05.
https://vseosvita.ua/go код
jnn697
Тема:
Відмінювання займенників
Завдання: 1) спочатку опрацюйте матеріал у
покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=647yvr-WyLo
2)перейдіть за покликанням та виконайте тести до 19.00. 10.05. Час на виконання 15 хв
https://vseosvita.ua/go код
hjj592
04.05.
Тема: Правопис заперечних займенників
Завдання: 1) опрацюйте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=vepnkDExTok
2)перейдіть за покликанням та виконайте тести до 19.00. 09.05. (час на виконання 25 хв)
https://vseosvita.ua/go код
tfq247
05.05.(2 уроки)
Тема: Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Тренувальні вправи
Завдання: 1) опрацюйте відеоурок та практичний матеріал у покликанні теми уроку
https://www.youtube.com/watch?v=xN4M2BI8sSU
Домашнє
завдання
Скласти
й записати словниковий диктант із 15-20 заперечних і неозначених займенників.+ тести із документа.
04.05.
Тема: Навчальне аудіювання тексту
Завдання: 1) повторіть види мовленнєвої діяльності
2)після прочитання тексту (надішлю на початку уроку) перейдіть за покликанням та виконайте тести до 14.00. 04.05. (час на виконання 15 хв)
https://vseosvita.ua/go код jfg491
03.05.(2 уроки)
Тема: Уживання займенників для зв`язку речень у тексті
Завдання: 1) опрацюйте теоретичний матеріал у покликанні теми уроку
2)перейдіть за покликанням та виконайте тести до 19.00. 03.05. (час на виконання 15 хв)
https://vseosvita.ua/go код
tsg681
28.04.(2 уроки)
Тема: Питальні, відносні, заперечні займенники. Їхнє відмінювання
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні нижче
https://www.youtube.com/watch?v=GcZwGDSE4lM
за підручником: § 61 - 62 вивчити правила та розглянути зразки відмінювання на ст.198, 200-204, вправа 522,527, 529 (письмово).
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести (на особові та зворотний займенники) до 19.00. 28 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код zrq501
27.04.
Тема: Особові займенники. Відмінювання
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні нижче
https://www.youtube.com/watch?v=H088JY6dSk0
2) за підручником: § 60 ст.193-195 розглянути зразки відмінювання, вправа 511.
26.04.(2 уроки)
Тема: Зворотний займенник. Відмінювання
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні нижче
https://www.youtube.com/watch?v=AMc9a14bxTY
за підручником: § 60 ст.196-197 вивчити правила, вправа 512,516 (письмово).
26.04.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) виконайте САМОСТІЙНУ і надішліть роботу
1.Птах
виспівує нам на втіху і не нагадує лиха. |
А зворотний |
2.Копали
цей колодязь при дорозі чумаки. |
Б особовий |
3.Українська
пісня може кожне серце полонить. |
В вказівний |
Г означальний |
5.Установіть відповідність між займенником в реченні та його відмінком
1.Якось
біля нашого джерела зупинилося п’ятеро козаків. |
А називний |
2.І зникне
в житах твій зелений кінь щастя. |
Б родовий |
3.Я вас
випущу на вулицю. |
В знахідний |
Г орудний |
25.04.
Тема: Відмінювання займенників усіх розрядів. Приставний Н у формах особових займенників
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланнях і відео нижче та виконайте після цього САМОСТІЙНУ. ЧАС НА ВИКОНАННЯ ОБМЕЖЕНИЙ. Посилання на самостійну під відео.
https://uroky.com.ua/osobovi-zajmennyky-ihnje-vidminjuvannja/
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 25 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код qqg291
21.04. (2 уроки)
Тема: Розряди займенників за значенням. Тренувальні вправи
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланнях нижче та за підручником: § 59 ст.190-191 повторити правила і таблицю розрядів займенників, вправа 506 (письмово).
https://www.youtube.com/watch?v=7plPiFWa1xY
https://www.youtube.com/watch?v=QvKvlswI4UQ
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 21 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код
qws605
20.04.
Тема: Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Написання займенників з прийменниками окремо
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланнях нижче та за підручником: § 59 ст.190-191 вивчити правила і таблицю розрядів займенників, вправи 503 (усно), 504 (письмово).
https://www.youtube.com/watch?v=G-n2ecP5H04
https://www.youtube.com/watch?v=A3ptXC2C_Fc Уживання займенників з прийменниками
https://www.youtube.com/watch?v=jvdvmbuZy7s
19.04. (2 уроки)
Тема: Контрольна робота № 9. Числівник
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 19 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 35 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код mhf262
19.04.
Тема: Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 19 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код jmg897
18.04.
Тема: Уживання числівників з іменниками. Тренувальні вправи
Використання числівників у текстах різних стилів мовлення
Завдання: 1) опрацюйте матеріал обох відеоуроків
14.04. (2 уроки)
Розвиток мовлення № 25-26
Тема: Контрольний твір-оповідання на основі побаченого
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку. Питання, виділені жовтим маркером, можуть допомогти вам у складанні твору). Напишіть твір та надішліть на перевірку. Картина в документі.
13.04.
Тема: Відмінювання порядкових числівників. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
Завдання: 1) обов`язково опрацюйте матеріал у відео , за підручником: § 56 ст.177-179 вивчити правила, вправа 478 письмово.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 13 квітня , використавши код доступу. Час на виконання кожного тесту 20 і 25 хвилин ВІДПОВІДНО.
https://vseosvita.ua/go код
qff741
https://vseosvita.ua/go код
hsz107 САМОСТІЙНА за сьогоднішньою темою
12.04. (2 уроки)
Тема: Узгодження числівників з іменниками. Тренувальні вправи
Завдання: 1) опрацюйте матеріал в обох покликаннях теми уроку
2) за підручником: § 57 ст.181-182 вивчити правила, вправа 487, 489, 492 письмово.
11.04.
Тема: Відмінювання збірних числівників
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=xblEfWM7PTI
https://www.youtube.com/watch?v=Q-mGhdtz4jo
2) обов`язково опрацюйте матеріал у відео , за підручником: § 55 ст.176 опрацювати зразок відмінювання, 469, 470 письмово.
07.04. (2 уроки)
Тема: Відмінювання дробових числівників
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=M-JpkzbuOUc
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 07 квітня , використавши код доступу. Час на виконання тесту 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код mjh679
Тема: Відмінювання кількісних числівників. Роздільне написання складених числівників
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликаннях
https://www.youtube.com/watch?v=KQA_pa7d_Aw
https://www.youtube.com/watch?v=v-L0iyncumQ
06.04.
Тема: Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні
https://www.youtube.com/watch?v=o1EbBy6GG0k
05.04. (2 уроки)
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку
2) обов`язково опрацюйте матеріал у відео , за підручником: § 54 ст.171-173 вивчити зразки відмінювання, вправа 452 (усно), 458, 462 письмово.
05.04.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 05 квітня , використавши код доступу. Час на виконання кожного тесту 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код gqn728 Числ. кількісні і
порядкові
https://vseosvita.ua/go код
hwr206
Числ. прості, складні і складені
https://vseosvita.ua/go код
zdw948
Числ. на -тисячний
04.04.
Розвиток мовлення № 23-24
Тема: Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні напишіть власний твір-опис природи, використовуючи традиційну структуру: вступ, основна частина і висновок.(надішліть у Viber до 18.00 год).
https://www.youtube.com/watch?v=_b4LyMtCfow
31.03. (2 уроки)
Тема: Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з- ТИСЯЧНИЙ. Тренувальні вправи
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку. Виконайте вправи із документа.
2) за підручником: § 52 ст.167-168 вивчити правила, вправи 437, 444письмово.
30.03.
Тема: Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у відео та у покликанні теми уроку
https://www.youtube.com/watch?v=p11YSCc52zI
за підручником: § 53 ст.168-169 вивчити правила, вправи 440, 444 .
29.03. (2 уроки)
ЧИСЛІВНИК
Тема: Аналіз письмового твору. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у відео та у покликанні теми уроку , за підручником: § 52 ст.164-165 вивчити правила, вправи 433, 434, 436 письмово.
28.03.
Тема: Контрольна робота № 8 "Творення прикметників"
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 28 березня , використавши код доступу. Час на виконання 45 хвилин.
https://vseosvita.ua/go
код tnr031
24.03. (2 уроки)
Тема: Повторення теми, підготовка до контрольної роботи
Завдання: 1) повторіть за підручником: § 40 -51, вправа 427 усно + тести на ст.160-161 письмово.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 24 березня , використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код
tws512
24.03.
Тема: Контрольний твір-опис місцевості за картиною в художньому стилі
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні нижче
Домашнє завдання: написати твір-опис на надіслати роботу до 19.00. 24 березня.
23.03.
Розвиток мовлення № 21
Тема: Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі полотна українського пейзажиста Івана Айвазовського
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні нижче (розгляньте картину "Дев`ятий вал" та напишіть власний твір-опис природи, використовуючи традиційну структуру: вступ, основна частина і висновок. У вступі та висновках зазначте власне ставлення (враження, асоціації) до вказаного твору мистецтва.
Матеріал для твору тут https://jyvopys.com/dev-yatij-val-ivan-ajvazovskij/
22.03. (2 уроки)
Тема:Написання прізвищ прикметникової форми
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у відео , за підручником: § 50 ст.157-158 вивчити правила, вправа 423 письмово.
22.03.
Тема: Написання -н- та -нн- у прикметниках
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та відео https://www.youtube.com/watch?v=zZiVAonjGZA
2) за підручником § 48 ст.152 вивчити правила з таблиці, вправа 401,404 письмово.
21.03.
Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та відео
https://www.youtube.com/watch?v=aYqW_DMtgjo
https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY
2) Домашнє завдання за підручником: § 49 ст.154-155 вивчити правила з таблиці, вправа 413,416 письмово.
3) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 18.00. 21 березня , використавши код доступу. Час на виконання 20 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код vrs524
17.03. (2 уроки)
Тема: Написання НЕ з прикметниками
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, за підручником § 47 ст.150 вивчити правила з таблиці, вправа 397 письмово.
2) перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=vR1j2WS9e4g
https://www.youtube.com/watch?v=Rc54i1iL6e0
17.03.
Тема: Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн
Завдання: 1) опрацюйте відео,
2) за підручником § 46 ст.147-148 вивчити правила, вправа 387, 391 письмово.
16.03.
Тема: Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк, - ськ-, -цьк-, -зьк-
Завдання: 1) опрацюйте відео https://www.youtube.com/watch?v=GOAoN7pI7to
2) за підручником § 46 ст.149 вивчити правила, вправа 388(а), 389 письмово.
15.03.
Тема: Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники
Завдання: 1) опрацюйте відео, за підручником § 45, вправа 374, 377.
https://www.youtube.com/watch?v=WvH7xZ3JqnY
Способи творення прикметників
https://www.youtube.com/watch?v=Fjxb4MDyF1E
Перехід прикм. в імениики
15.03.
Тема: Контрольна робота № 7 "Прикметник як частина мови"
14.03.
Розвиток мовлення № 20
Тема:Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте завдання із документа.
24.02.(2 уроки)
Тема: ВІДМІНЮВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ.
Прикметники твердої і м`якої груп
Завдання: 1) перегляньте відео, за підручником § 44 ст.141, 143 вивчити правила, вправа 372.
03.02.
Тема: Правопис складних іменників (повторенння й поглиблення)
Завдання: 1) перегляньте матеріал в усіх відео та опрацюйте матеріал за підручником § 38 ст. 120 - 121 вивчити правила, вправа 321 письмово.
03.02.2022.
Тема: Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
Завдання: 1) приєднайтеся о 10.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) перегляньте відео та опрацюйте матеріал за підручником § 33-34
02.02.
Тема: Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен та по батькові
Завдання: 1) приєднайтеся о 13.25.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) підручник § 36 повторити, вправа 309 письмово.
01.02.(2 уроки)
Тема: Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен та по батькові
Завдання: 1) перегляньте обидва відео та опрацюйте матеріал за підручником § 36 ст.115-117 вивчити правила, вправа 304 письмово.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 01 лютого , використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код gmt716
Розвиток мовлення № 15
Тема: Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень в художньому стилі. Підготовка до контрольного усного твору
Завдання: 1) приєднайтеся о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) опрацюйте матеріал у відео та виконайте домашнє завдання , подане наприкінці відео.
Складаючи твір-опис, пам`ятаємо про те, що основне призначення такого тексту дати відповідь на запитання: який є предмет?, які є його характерні ознаки та особливості?, яким він виглядає?
https://vseosvita.ua/go код gdr216
02.12.(2 уроки)
Завдання: 1) приєднайтеся о 10.30. та о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) §23-24 ст.79-82 вивчити правила, вправи 192, 202 письмово.
01.12.
Розвиток мовлення № 14
Тема: Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення
Завдання: приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
30.11.(2 уроки)
Розвиток мовлення № 13
Тема: Будова опису приміщення
Завдання: опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте завдання із підручника.
Тема 7 ст.232 в.599 (завд.4 письм.)
Розділ Морфологія. Орфографія. Іменник
Тема: Загальна характеристика частин мови
Завдання: опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
29.11.
Тема: Контрольна робота № 4 "Словотвір. Орфографія"
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 13.00. 29.11., використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.
http://join.naurok.ua/ Код доступу 9497029
28.10.(2 уроки)
Тема: Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні; визначення ролі їх у текстах різних стилів
https://www.youtube.com/watch?v=BwDiHmYe5EY
Завдання: опрацюйте матеріал у відео.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: письмово виконайте завдання у покликанні теми уроку.
27.10.
Тема: Фразеологізми в ролі членів речення
Завдання: 1) приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 15.30. 27 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.
https://vseosvita.ua/go код: gnw773
26.10.2021.
Завдання: опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та напишіть твір на 1 із запропонованих тем.
Орієнтовні
теми:
«Який
вчинок можна вважати героїчним»
«Чому
я пишаюся своїм товаришем»
«У
яких вчинках виявляється людська шляхетність»
26.10.
Тема: Фразеологізми в ролі членів речення
Завдання: приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
25.10.
Завдання: опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
Домашнє завдання: §13-14 ст.42, 44-45 вивчити таблицю і визначення, вправи 100, 113 письмово.
21.10.(2 уроки)
Тема: Основні джерела матеріалу для твору
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте завдання з документу в робочому зошиті.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте вправи з документу в робочому зошиті.
20.10.
Тема: Джерела фразеологізмів, їхні різновиди. Ознайомлення із фразеологічним словником.
посилання на фразеологічний словник https://uk.wiktionary.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA:%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%B2_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8
Завдання: 1) приєднайтеся о 13.25.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) за підручником § 13 вивчити таблицю на ст.42, вправа 102.
19.10.
ФРАЗЕОЛОГІЯ
Тема: Поняття про фразеологізм, його лексичне
значення
Завдання: 1) приєднайтеся о 13.25.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) за підручником § 12 вивчити правила , вправа 87,88.
19.10.
Тема: Контрольна робота № 2 "Лексикологія"
Завдання: 1) приєднайтеся о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
18.10.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) виконати завдання, надіслані на вайбер. Повторити правила, підготуватися до КОНТРОЛЬНОЇ роботи.
13.10.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) приєднайтеся о 13.25.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
12.10.(2 уроки)
Тема: Пароніми (практично)
https://www.youtube.com/watch?v=Hz6buWmwNVY
https://www.youtube.com/watch?v=KHTDig7qPLg
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та у покликаннях під темою, приєднайтеся о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 12 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.
http://join.naurok.ua/ Код доступу 5404560
11.10.
Тема: Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова, діалектні, професійні і просторічні слова
Завдання: 1) опрацюйте матеріал теми уроку та приєднайтеся о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) за підручником § 9-11 вивчити правила, вправа 62, 68,78.
07.10.(2 уроки)
Тема: Особливості побудови висловлювання-роздуму.
"Ким я мрію стати" з використанням неологізмів
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та прочитайте зразок твору під нею.
https://znanija.com/task/25684123
зразок твору
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: написати твір-роздум. Детальні інструкції у посиланні теми уроку. Робота ОБОВ`ЯЗКОВА до виконання для усіх.
Тема: Активна і пасивна лексика української мови
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 07 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.
http://join.naurok.ua/
Код доступу 9582809
06.10.
Тема: Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова, неологізми
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 13.25.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
05.10.(2 уроки)
Тема: Правопис знака м`якшення й апострофа у словах іншомовного походження
Подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження
https://profpressa.com/articles/znachennia-inshomovnikh-sliv-pereviriaiemo-svoyi-znannia Лайфхаки з української мови
Завдання: 1) приєднайтеся о 12.30. та о 13.25.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 05 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.
http://join.naurok.ua/
Код доступу 7686797
04.10.
Тема: Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов: букви и, і
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 04 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 20 хвилин.
http://join.naurok.ua/ Код доступу 7684525
перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 05 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.
http://join.naurok.ua/
Код
доступу 3673871
30.09.(2 уроки)
Тема: Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях)
Завдання: 1) приєднайтеся о 10.30. та о 12.30.до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
29.09.
Тема: Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях)
Завдання: 1) перегляньте матеріал у покликанні та приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
https://www.youtube.com/watch?v=I8Ew1etp_0g (домашнє завдання в кінці відео)
28.09.(2 уроки)
Тема: Лексикологія. Групи слів за їх походженням. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
http://sum.in.ua/ Академічний тлумачний словник української
мови
https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl?action=alpha&Qry=%C0 Словник іншомовних слів
Тема: Контрольна робота № 1.
з теми: Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого
Завдання: завдання контрольної роботи отримаєте на вайбер о 12.30. Ваші роботи надсилайте до 13.15.
приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері для детальної інструкції з виконання контрольної роботи.
27.09.
Тема: Підготовка до контрольної роботи. Тренувальні вправи з орфографії
Завдання: 1) приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
23.09.(2 уроки)
Тема: Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові і діалозі
Завдання: 1) опрацюйте матеріал відеоуроку та приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet за покликанням у вайбері.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 23 вересня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
http://join.naurok.ua/ Код доступу 3464869
22.09.
Тема: Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові і діалозі
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні нижче
https://www.youtube.com/watch?v=HiCK2ScKLJo
2) за підручником § 3 повторити правила, вправа 21(письмово І і ІІ ЗАВДАННЯ).
21.09.
Тема: Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та презентацію, надіслану у вайбер. Виконайте письмове домашнє завдання із документу, виділене жовтим маркером.
21.09.
Тема: Тренувальні вправи
Завдання: 1) уважно прочитайте завдання до тексту! Письмово виконайте завдання І і ІІІ, виправляючи не тільки орфографічні, а й ПУНКТУАЦІЙНІ ПОМИЛКИ(РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СЕРЕДИНІ РЕЧЕНЬ ВІДСУТНІ, їх проставляєте самостійно).
2) вашу роботу оформляєте на мінімальній кількості сторінок, фотографуєте і надсилаєтена ел.пошту не пізніше 19.00.21.09.
20.09.
Тема: Складне речення. Розділові знаки у складному реченні
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні нижче
https://www.youtube.com/watch?v=HxWKWeoTxic
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 20 вересня, використавши код доступу. Час на виконання 12 хвилин.
Код доступу 4696713
2021 - 2022 навч.р.
27.04.
Тема: Присвійні та вказівні займенники, їх відмінювання. Приставний Н у формах вказівних займенників
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні нижче
https://www.youtube.com/watch?v=Agre12zyRsc
за підручником: § 63 - 64 розглянути зразки відмінювання ст.205, 207-208, вправа 539,542, 546 обов`язково (письмово).
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести (на повторення особових та зворотного займенників) до 19.00. 27 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
join.naurok.ua
30.03.
Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Завдання: 1) приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/dfw-cxui-exh
25.03.
Тема: Контрольна робота № 6.
Прикметник як частина мови. Творення прикметників, правопис
Завдання: завдання контрольної отримаєте на вайбер о 10.30. Ваші роботи надсилайте до 11.15.
15.02.
Розвиток мовлення № 17
Тема: Докладний письмовий переказ, що містить опис природи
Завдання: 1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку, напишіть переказ та надішліть роботу на пошту до 15.00. 15.02.(сьогодні).
15.02.
Розвиток мовлення № 16
Тема: Докладний усний переказ художнього тексту з елементами опису природи
Завдання: 1) приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/yww-jtnu-zsk
04.02.
Тема: ПРИКМЕТНИК: ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у відео , за підручником § 40 ст.128 вивчити правила, вправа 333 письмово.
02.02.
Тема: Контрольна робота № 5 (тестові завдання).
Відмінювання та творення іменників. Правопис іменників
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 12.00. 02 лютого, використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.
join.naurok.ua Код доступу 2114126
01.02.
Тема: Узагальнення і систематизація з теми "Іменник"
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку та виконайте письмово завдання із документу, за підручником § 27-39 повторити правила, підготуватися до контрольної роботи.
2) приєднайтеся о 14.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/qjr-ukvc-bea
26.01.
Тема: Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я), -инн(я), -н(я), -ив(о), -ев(о).
Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку та за підручником § 35 ст.113-114 вивчити правила, вправа 299 письмово.
2) приєднайтеся о 11.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/oih-pivt-hob
25.01.
Тема: Не з іменниками
Завдання: 1) перегляньте відео та опрацюйте матеріал за підручником § 37 ст.118 вивчіть правила, вправа 315 письмово.
18.01.2021.
Тема: Відмінювання іменників ІІІ - ІV відмін
Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести (на повторення теми "Поділ іменників на відміни і групи"), використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3231460
Код доступу 3231460
2) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 13.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/uno-vrkx-ikk
3) за підручником § 32, а також обов`язковий перегляд відео
18.01.2021.
Тема: Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в Р.в. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни
Завдання: 1) приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/vrf-kgvc-awh
2) вивчіть правила за підручником § 30 впр. 251 (розглянути зразки відмінювання), ст.101-102 вивчити правила, вправа 258 (письмово) і §31 ст.103-104 вивчити правила, вправа 263 (письмово).
3) перегляньте відео та вивчіть матеріал із посилання,розміщеного одразу під цим записом
14.01.2021.
Розділ Іменник (продовження)
Тема: Відмінки іменників. Кличний відмінок. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни і групи
Завдання: 1) перед уроком відкрийте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet за покликанням.
https://meet.google.com/avq-rdak-bqb
2) вивчіть правила за підручником § 27 ст.91-92 і §28 ст.94-95, письмово з документу Розподільний диктант і Тестові завдання. § 29, впр. 242 (розглянути зразки відмінювання), ст.98-99 вивчити правила, письмово вправа 248.
3)перегляньте відео
19.11.2020.
Розділ СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ
Тема: Змінювання і творення слів. Твірне слово
Завдання: перегляньте відео. Підручник § 16 ст.52-53 вивчити правила, вправа 128 письмово ІІ і ІІІ завдання.
17.11.2020.
Тема: Контрольна робота № 2 з теми
ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ
Завдання: о 11.35. перейдіть за покликанням і виконайте завдання, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин
http://join.naurok.ua/?_ga=2.154937784.1483573302.1605550565-662538330.1575407697
Код доступу 9283610
16.11.2020.
Тема: Тренувальні вправи. Повторення теми
Завдання: ознайомтеся із матеріалом фразеологічних словників
http://schoolplusnet.com/up_portfolio/2016-3-2-21-42-22_file_20.pdf
https://www.svitslova.com/idioms-dictionary.html Світ слова
опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet за покликанням
https://meet.google.com/hcv-xnmk-mza
Домашнє завдання: § 7 - 15 повторити, вправа 116 і тести на ст.48 письмово. Підготуватися до контрольної роботи.
09.11.2020.
Немає коментарів:
Дописати коментар