6 - Б клас Укр.мова

(УВАГА! Нові уроки з`являтимуться вгорі. Якщо Ви щось пропустили, гортайте сторінку донизу)

Домашні завдання надсилати за адресою: svitlanazhyravlova@gmail.com

01.02.

Тема: Правопис складних іменників

Завдання:  1) опрацюйте матеріали у покликаннях  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=RnHmrMBE1AY

https://www.facebook.com/yuliia.moroz.editor/posts/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%83%D1%8E-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8E-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%83-%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%97%D1%85-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8-%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%96-%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%80%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86/422498722517909/

Домашнє за підручником:  параграф 47 ст.150-148 вивчити правила, вправи  420,  423.

2) перейдіть за покликанням і виконайте  тести  до 22.00. 01 лютого, використавши код доступу. Час на виконання  25 хв. 

https://vseosvita.ua/go   код   vok104

31.01. 

Тема:    Есе на тему стосунків між однолітками

Завдання: 1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2)   опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://m.youtube.com/watch?v=8JwrY4HHNgE

3) Домашнє завдання  в електронному щоденнику.

30.01. 

Тема:    НЕ з іменниками

Завдання: 1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2)   опрацюйте матеріали, розміщені нижче

https://www.youtube.com/watch?v=_n--FAZ6pro

3) Домашнє завдання  в електронному щоденнику.

4) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 22.00. 31.01., використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go    код   pcm481

29.01.

Тема: Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я), -инн(я), -н(я), -ив(о), -ев(о)

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

https://www.youtube.com/watch?v=jxV6E1kTbg0

3) Домашнє завдання  в електронному щоденнику.

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 22.00. 29.01., використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go     код   ozp895

06.06.; 07.06.(2 уроки); 08.06.

Тема: Узагальнення вивченого  протягом року

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=nqReOxAjuWg Родзинка на завершення!)

02.06.(2 уроки)

 Тема: Морфологія та орфографія

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=ygqnFknel00

01.06.

 Тема: Словотвір та орфографія. Орфографічний практикум

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=ekgjnLmOeqw

31.05.(2 уроки)

Тема:   Повторення в кінці року. Фразеологія

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=RS3i_6udQGQ

Тема:   Словотвір і орфографія. Орфографічний практикум

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=1RWNaaJ_NTM

30.05.

Тема:   Повторення в кінці року. Лексикологія

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=b9e8kpBxUZI

26.05. (2 уроки)

Тема:   Есе світоглядного змісту (Кого можна назвати патріотом рідної землі)

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликаннях та напишіть есе на тему, вказану у дужках

https://www.youtube.com/watch?v=802ihscKp0w

https://www.youtube.com/watch?v=li_hYR725OU

https://www.youtube.com/watch?v=CWkDrDDu4a8

25.05.

Тема:   Тренувальні вправи

Завдання: 1) виконайте вправи

«Відремонтуй слово»

Розкрийте дужки, правильно поставте дефіс, з'єднайте чи роз'єднайте частини слова.

Аби/хто, будь/-що, який/-небудь, казна/-що, скільки/-небудь, ні/який, ні/в/чому, ні/до/чого, хтозна/-хто, казна/в/якій, де/чий, ні/якого, аби/до/кого, будь/на/чому, чого/сь, будь/що, казна/в/якій, ні/чого, ні/до/кого.

Виконайте творче завдання (на вибір).

1. Уявіть творче відрядження в степ. Напишіть твір-мініатюру «Краса українського степу».

2. Складіть твір-замальовку за фотоілюстрацією «Подружились маки з колосками».

3. Напишіть твір-перевтілення на одну з тем:

«Я — осінній листок», «Я — учнівський щоденник (відмінника або двієчника)».

4. Напишіть твір, виходячи з такої ситуації: ви прямували на відпочинок до парку і раптом зустріли Весну (або Зиму).

5. Напишіть запрошення на свято своєму вчителеві. У всіх завданнях використайте займенники.

Запишіть речення, зробіть його синтаксичний розбір. Займенник розберіть як частину мови.

-  На калині мене мати колихала.

Складіть діалог на тему: «Правопис займенників». У діалозі слід дотримуватися культури мовлення.

24.05.

Тема:  Узагальнення теми

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=XtlGoIeuYwM

24.05.

Тема: Контрольна робота № 10.   ЗАЙМЕННИК

Поклилання  о 12.30. 

23.05.

Тема:  Повторення вивченого з теми, підготовка до контрольної роботи

Завдання:  1)  приєднайтеся о  12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) повторіть матеріал за підручником § 59-65.

19.05.(2 уроки)

Тема:   Тренувальні вправи

Завдання: 1) виконайте вправи

І рівень (по 0,5 б.)
1.Укажіть речення, у якому займенник себе вжито у формі орудного відмінка однини
А Як не твоя сорочка – не одягай на себе.
Б Не хвали себе сам, хай інші тебе похвалять.
В Хто не додержує свого слова, той сам себе зневажає.
Г Знання із собою не носити.

2.Укажіть рядок, у якому всі займенники особові
А тебе, кожний, вони       Б нас, вам, мені
В мого, казна-кому, він   Г мій, ваш, скільки

3. Укажіть речення, яке містить займенник нестягненої форми
А Усяка осика по-своєму шумить.
Б Усякая пташка свою пісню співає.
В Всяк хреститься, але не всяк молиться.
Г Усякий двір хазяйським оком держиться.

4. Укажіть рядок, у якому всі займенники пишуться разом
А хтозна/кому, де/хто, хто/небудь   Б ні/котрий, котрого/сь, аби/кому
В ні/в/кого, ні/до/кого, казна/хто     Г аби/кому, ні/хто, хтозна/чий

5.Укажіть рядок, у якому наведено префікси, за допомогою яких
утворюються неозначені займенники, що пишуться через дефіс
А від-, до-, при-               Б за-, по-, пре
В будь-, казна-, хтозна-  Г без-, роз-, прі-

6.Укажіть займенник, який не має називного відмінка, роду, числа
А ніякий   Б хто   В щось   Г себе

ІІ рівень (по 1 б.)
7.Установіть відповідність між займенником та його розрядом за значенням

1.кожній, іншого, всякій

А зворотні

2.нас, її, його, я

Б особові

3.дехто, казна-чого, деякому, когось

В неозначені

4.що, скільки, який, чий

Г означальні

Д відносні

8.Установіть відповідність між займенником в реченні та його відмінком

1.Біля нашого будинку зупинилося сім машин.

А називний

2.І настане твоя щасливая годинонька.

Б родовий

3.Я їх розпитаю про поїздку.

В знахідний

4.Так думай, щоб потім не довелося тобі переробляти.

Г орудний

Д давальний

9. Установіть відповідність між займенником та його синтаксичною роллю

1.Птах виспівує нам на втіху.

А називний

2.Сам із ями не вилізеш, як правду сховаєш.

Б означення

3.Наш рід походить від гетьмана Сагайдачного.

В додаток

4. Іванка – це не ти.

Г підмет

Д присудок

ІІІ рівень (по 1 б.)
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Задумали турки козаків завоювати й посунули на них військом. 2.А запорожці зібрали своє військо й вирушили їм назустріч. 3. Зупинилися дві сили одна проти одної. 4. Гукає козакам турецький паша, щоб виставили котрогось воїна проти його Махмуда. 5. Якщо турок переможе, будуть
запорожці паші данину платити. 6. А як козак подолає, підуть турки з України геть . (За народною легендою)
10.Укажіть речення, у котрому вжито присвійний займенник
А перше   Б друге   В третє   Г шосте
11. Укажіть речення, у якому неозначений займенник вжито у знахідному
відмінку
А друге   Б третє   В шосте   Г четверте
12.У другому реченні виділений займенник виконує синтаксичну роль
А підмета   Б означення   В додатка   Г обставини
ІV рівень (3 б.)
Напишіть твір-роздум (8-10 речень) на тему «Який учинок можна назвати небайдужим?». Використайте 5 займенників різних розрядів за значенням. Підкресліть їх як члени речення.

18.05.

Тема:   Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі на тему «Що я роблю для здійснення своєї мрії»

Завдання: 1) прослухати відео та виконати роботу згідно інструкцій

https://www.youtube.com/watch?v=DScjWCV6EHM

17.05. (2 уроки)

Тема:  Тренувальні вправи

Завдання:  1) переглянути відеоурок

 

https://www.youtube.com/watch?v=XtlGoIeuYwM

2перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   17.05. 

https://vseosvita.ua/go     код  ukd412

16.05.

Тема:  Контрольна робота (диктант)

Завдання:  1)приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

12.05.(2 уроки)

Тема:  Докладний переказ художнього тексту із творчим завданням

Завдання: 1) прослухати відео та виконати роботу згідно інструкцій

https://www.youtube.com/watch?v=PWAwcfb_RVw Письмово переказати текст про барвінок, обов`язково ДОПОВНИВШИ ЙОГО ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ. У творчому завданні помістити відомості про традиції використання та символіку барвінку у нашій місцевості.

11.05.

Тема:  Тренувальні вправи

Завдання:  1) перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   11.05. 

 https://vseosvita.ua/go     код   dzr060

10.05.(2 уроки)

Тема:  Тренувальні вправи. КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ

Завдання:  1) прочитайте текст у вайбері

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   10.05. 

https://vseosvita.ua/go    код   jnn697

Тема:  Відмінювання займенників

Завдання:  1) спочатку опрацюйте матеріал у покликанні

https://www.youtube.com/watch?v=647yvr-WyLo

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   10.05. Час на виконання 15 хв

https://vseosvita.ua/go     код   hjj592

04.05.

Тема:  Правопис заперечних займенників

Завдання:  1) опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=vepnkDExTok

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   09.05. (час на виконання 25  хв)

https://vseosvita.ua/go      код  tfq247

05.05.(2 уроки)

Тема: Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Тренувальні вправи

Завдання:  1) опрацюйте відеоурок та практичний матеріал у покликанні теми уроку

https://www.youtube.com/watch?v=xN4M2BI8sSU

Домашнє завдання

Скласти й записати словниковий диктант із 15-20 заперечних і неозначених займенників.+ тести із документа.

04.05.

Тема:  Навчальне аудіювання тексту

Завдання:  1) повторіть види мовленнєвої діяльності

2)після прочитання тексту (надішлю на початку уроку) перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 14.00.   04.05. (час на виконання 15  хв)

https://vseosvita.ua/go   код   jfg491

03.05.(2 уроки)

Тема: Уживання займенників для зв`язку речень у тексті

Завдання:  1) опрацюйте теоретичний матеріал у покликанні теми уроку

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   03.05. (час на виконання 15  хв)

https://vseosvita.ua/go    код   tsg681


28.04.(2 уроки)

Тема: Питальні, відносні, заперечні займенники. Їхнє відмінювання

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=GcZwGDSE4lM

за підручником:  § 61 - 62 вивчити правила та розглянути зразки відмінювання на ст.198, 200-204, вправа 522,527, 529 (письмово).

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести (на особові та зворотний  займенники)  до 19.00. 28 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go    код  zrq501

27.04.

Тема:  Особові займенники. Відмінювання 

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=H088JY6dSk0

2) за підручником:  § 60 ст.193-195 розглянути зразки відмінювання, вправа 511.

26.04.(2 уроки)

Тема:  Зворотний займенник. Відмінювання 

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=AMc9a14bxTY

за підручником:  § 60 ст.196-197 вивчити правила, вправа 512,516 (письмово).

26.04.

Тема:   Тренувальні вправи

Завдання:  1) виконайте  САМОСТІЙНУ і надішліть роботу

Займенник
І рівень (по 1 б.)
1.Укажіть рядок, у якому всі займенники особові
А ніякий, жодний, вони   Б хто-небудь, чий, який    В мене, вас, їх   Г їхній, ваш, скільки

2. Укажіть рядок, у якому всі займенники пишуться разом
А де/який, де/хто, хто/небудь       Б ні/скільки, котрого/сь, аби/що
В ні/до/кого, ні/з/ким, казна/кого Г аби/що, ні/котрий, хтозна/який

3.Укажіть речення, у якому вжито особові займенники І та ІІ особи множини
А Не він би казав, не я би слухав.              Б Ти над товаришем не смійся, бо над собою заплачеш.
В Ви мовчіть, а ми будемо підтакувати.   Г Шукайте ви собі там прибутку, де немає іншим загибелі.
ІІ рівень (по 1,5 б.)
4.Установіть відповідність між займенником та його розрядом за значенням

1.Птах виспівує нам на втіху і не нагадує лиха.

А зворотний

2.Копали цей колодязь при дорозі чумаки.

Б особовий

3.Українська пісня може кожне серце полонить.

В вказівний

Г означальний


5.Установіть відповідність між займенником в реченні та його відмінком

1.Якось біля нашого джерела зупинилося п’ятеро козаків.

А називний

2.І зникне в житах твій зелений кінь щастя.

Б родовий

3.Я вас випущу на вулицю.

В знахідний

Г орудний

ІІІ рівень (по 1 б.)
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
1. Звук летів знизу річки. 2. Лось звівся, тепер його постать чітко вимальовувалась у досвітніх сутінках. 3. Він був великим звіром з широкими грудьми, які легко здималися од дихання. 4. Роги нагадували осінній низькорослий кущ, із якого обнесло листя. (Є. Гуцало)
6.Укажіть речення, у котрому вжито присвійний займенник
А перше   Б друге   В третє   Г четверте
7. Укажіть речення, у якому особовий займенник вжито у називному відмінку
А друге     Б третє   В перше  Г четверте
8.У другому реченні займенник виконує синтаксичну роль
А підмета  Б означення  В додатка  Г обставини
ІV рівень (3 б.)
9. Складіть з ним два речення із займенником «ЩО» так, щоби в одному це був
питальний займенник, а в другому - відносний. Підкресліть усі члени речення.

25.04.

Тема:  Відмінювання займенників  усіх розрядів. Приставний Н у формах особових займенників

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланнях і відео нижче та  виконайте після цього САМОСТІЙНУ. ЧАС НА ВИКОНАННЯ ОБМЕЖЕНИЙ. Посилання на самостійну під відео.

https://uroky.com.ua/osobovi-zajmennyky-ihnje-vidminjuvannja/

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 25 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go   код   qqg291

21.04.  (2 уроки)

Тема:  Розряди займенників  за значенням. Тренувальні вправи

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланнях нижче та  за підручником:  § 59 ст.190-191 повторити правила і таблицю розрядів займенників, вправа 506 (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=7plPiFWa1xY

https://www.youtube.com/watch?v=QvKvlswI4UQ

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 21 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go    код    qws605

20.04.

Тема:  Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Написання займенників з прийменниками окремо

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланнях нижче та  за підручником:  § 59 ст.190-191 вивчити правила і таблицю розрядів займенників, вправи 503 (усно), 504 (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=G-n2ecP5H04

https://www.youtube.com/watch?v=A3ptXC2C_Fc  Уживання займенників з прийменниками

https://www.youtube.com/watch?v=jvdvmbuZy7s

19.04. (2 уроки)

Тема:  Контрольна робота № 9.    Числівник

Завдання:  1перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 19 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 35 хвилин.

https://vseosvita.ua/go   код  mhf262

19.04.

Тема:  Тренувальні вправи. Повторення теми, підготовка до контрольної роботи

Завдання: 1перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 19 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.

https://vseosvita.ua/go   код   jmg897

18.04. 

Тема:  Уживання числівників з іменниками. Тренувальні вправи

Використання числівників у текстах різних стилів мовлення

Завдання: 1опрацюйте матеріал обох відеоуроків 

14.04. (2 уроки)

Розвиток мовлення № 25-26

Тема: Контрольний твір-оповідання на основі побаченого

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку. Питання, виділені жовтим маркером, можуть допомогти вам у складанні твору). Напишіть твір та надішліть на перевірку. Картина в документі.

13.04.

Тема: Відмінювання порядкових числівників. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

Завдання: 1) обов`язково опрацюйте матеріал у відео , за підручником:  § 56 ст.177-179 вивчити правила, вправа 478 письмово.

2)  перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 13 квітня , використавши код доступу. Час на виконання кожного тесту 20 і 25 хвилин ВІДПОВІДНО.

https://vseosvita.ua/go       код    qff741

https://vseosvita.ua/go       код   hsz107 САМОСТІЙНА за сьогоднішньою темою

  

12.04.  (2 уроки)

Тема: Узгодження  числівників з іменниками. Тренувальні вправи

Завдання: 1опрацюйте матеріал в обох покликаннях теми уроку 

2) за підручником:  § 57 ст.181-182 вивчити правила, вправа 487, 489, 492 письмово.

11.04. 

Тема: Відмінювання збірних числівників

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні 

https://www.youtube.com/watch?v=xblEfWM7PTI

https://www.youtube.com/watch?v=Q-mGhdtz4jo

2) обов`язково опрацюйте матеріал у відео , за підручником:  § 55 ст.176 опрацювати зразок відмінювання, 469, 470 письмово.

07.04. (2 уроки)

Тема: Відмінювання дробових числівників

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні 

https://www.youtube.com/watch?v=M-JpkzbuOUc

2)  перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 07 квітня , використавши код доступу. Час на виконання  тесту 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go    код    mjh679

Тема: Відмінювання кількісних числівників. Роздільне написання складених числівників

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у  покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=KQA_pa7d_Aw

https://www.youtube.com/watch?v=v-L0iyncumQ

06.04. 

Тема: Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні 

https://www.youtube.com/watch?v=o1EbBy6GG0k

05.04.  (2 уроки)

Тема:  Відмінювання кількісних числівників. Буква ь у кінці числівників і перед закінченням  у непрямих відмінках

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку 

2) обов`язково опрацюйте матеріал у відео , за підручником:  § 54 ст.171-173 вивчити зразки відмінювання, вправа 452 (усно), 458, 462 письмово.

05.04. 

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:  1 перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 05 квітня , використавши код доступу. Час на виконання кожного тесту 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go     код     gqn728 Числ. кількісні і порядкові

https://vseosvita.ua/go     код   hwr206  Числ. прості, складні і складені

https://vseosvita.ua/go     код   zdw948   Числ. на -тисячний

04.04. 

Розвиток мовлення № 23-24

Тема: Письмовий твір-опис природи в художньому стилі  на  основі особистих вражень

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні напишіть власний твір-опис природи, використовуючи традиційну структуру: вступ, основна частина і висновок.(надішліть у Viber  до 18.00 год). 

https://www.youtube.com/watch?v=_b4LyMtCfow

31.03. (2 уроки)

Тема: Числівники  прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників  з-  ТИСЯЧНИЙ. Тренувальні вправи

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку. Виконайте вправи із документа.

2) за підручником:  § 52 ст.167-168 вивчити правила, вправи 437, 444письмово.

30.03. 

Тема:   Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у відео та у покликанні теми уроку 

https://www.youtube.com/watch?v=p11YSCc52zI

за підручником:  § 53 ст.168-169 вивчити правила, вправи 440, 444 .

29.03. (2 уроки)

ЧИСЛІВНИК

Тема: Аналіз письмового твору. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у відео та у покликанні теми уроку , за підручником:  § 52 ст.164-165 вивчити правила, вправи 433, 434, 436 письмово.

28.03. 

Тема: Контрольна робота № 8 "Творення прикметників"

Завдання:  1 перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 28 березня , використавши код доступу. Час на виконання 45 хвилин.

https://vseosvita.ua/go      код  tnr031

24.03. (2 уроки)

Тема: Повторення теми, підготовка до контрольної роботи

Завдання:  1повторіть  за підручником:  § 40 -51, вправа 427 усно + тести на ст.160-161 письмово.

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 24 березня , використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go    код    tws512

24.03. 

Тема: Контрольний твір-опис місцевості за картиною в художньому стилі  

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні нижче 

Домашнє завдання: написати твір-опис на надіслати роботу до 19.00. 24 березня.

 https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fsway.office.com%2FK76gSVFFjIBSnwDm%3Fref%3DLink%26loc%3Dmysways%26fbclid%3DIwAR12MKCDQXAyl9EPSTm-EhipQEdzAJhXH8tkVhjDobTD5lLlFgPunGZDtJk&h=AT1CCTcH_4hyaI8GsZ-ITOwFfP_bZ7Es_P_kl_LOSt47Pp4stPVcFesPQPKJ4u08RnLjo0vhg5ii-2VWYX3pEGTBYfo_gLoSo4ot8IVrWYYspIAiNWoCfkE1S-iRhvkyRsGb&__tn__=-UK-y-R&c[0]=AT1boDkZnJeXFXWP2l3ERSDm1vaAj0Cb_4mipXw9r9GYv9dEaILka_RF1A-mE1PHdJAbe9AfX6TRMntAvgNiMQckxCFkusY5PqcqATWCMrBvdZKcnfapZMDGVfdUA056VeeNV2OB_gPSKN2GfA1LhmNqP5di8Bup_RuwtTjikcO-yPrmXxDaakspODZ9fIUkK53KfcmtG9qps_Jh

23.03. 

Розвиток мовлення № 21

Тема: Письмовий твір-опис природи в художньому стилі  за картиною на матеріалі полотна українського пейзажиста Івана Айвазовського

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні нижче (розгляньте картину "Дев`ятий вал" та напишіть власний твір-опис природи, використовуючи традиційну структуру: вступ, основна частина і висновок. У вступі та висновках зазначте власне ставлення (враження, асоціації) до вказаного твору мистецтва.

Матеріал для твору тут https://jyvopys.com/dev-yatij-val-ivan-ajvazovskij/

22.03. (2 уроки)

Тема:Написання прізвищ прикметникової форми

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у відео , за підручником:  § 50 ст.157-158 вивчити правила, вправа 423 письмово.

22.03. 

Тема: Написання -н- та -нн- у прикметниках

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та відео https://www.youtube.com/watch?v=zZiVAonjGZA

2) за підручником § 48 ст.152 вивчити правила з таблиці, вправа 401,404 письмово.

21.03. 

Тема:  Написання складних прикметників разом і через дефіс

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та відео

   https://www.youtube.com/watch?v=aYqW_DMtgjo

https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY 

2)  Домашнє завдання за підручником:  § 49 ст.154-155 вивчити правила з таблиці, вправа 413,416 письмово.

3) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 18.00. 21 березня , використавши код доступу. Час на виконання 20 хвилин.

https://vseosvita.ua/go      код    vrs524

17.03. (2 уроки)

Тема:  Написання НЕ з прикметниками

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, за підручником § 47 ст.150 вивчити правила з таблиці, вправа 397 письмово.

2)  перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=vR1j2WS9e4g

https://www.youtube.com/watch?v=Rc54i1iL6e0

17.03.

Тема: Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн

Завдання:  1) опрацюйте відео,

2)  за підручником § 46 ст.147-148 вивчити правила, вправа 387, 391 письмово.

16.03. 

Тема: Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк, - ськ-, -цьк-, -зьк-

Завдання:  1) опрацюйте відео https://www.youtube.com/watch?v=GOAoN7pI7to

2)  за підручником § 46 ст.149 вивчити правила, вправа 388(а), 389 письмово.

15.03.

Тема: Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники

Завдання:  1)  опрацюйте відео, за підручником § 45, вправа 374, 377.

https://www.youtube.com/watch?v=WvH7xZ3JqnY  Способи творення прикметників

https://www.youtube.com/watch?v=Fjxb4MDyF1E Перехід прикм. в імениики

15.03.

Тема: Контрольна робота № 7 "Прикметник як частина мови"

14.03.

Розвиток мовлення № 20    

Тема:Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте завдання із документа.


24.02.(2 уроки)

Тема: ВІДМІНЮВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ. 

Прикметники твердої і м`якої груп

Завдання:  1)   перегляньте відео, за підручником § 44 ст.141, 143 вивчити правила, вправа 372.

03.02.

Тема: Правопис складних іменників (повторенння й поглиблення)

Завдання: 1) перегляньте матеріал в усіх  відео та опрацюйте матеріал за підручником § 38 ст. 120 - 121 вивчити правила, вправа 321 письмово.

03.02.2022.

Тема:  Відмінювання іменників, що мають форму лише множини

Завдання:  1)  приєднайтеся о  10.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) перегляньте відео та опрацюйте матеріал за підручником § 33-34


02.02.

Тема: Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен та по батькові

Завдання:  1)  приєднайтеся о  13.25.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) підручник § 36 повторити, вправа 309 письмово.

01.02.(2 уроки)

Тема: Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен та по батькові

Завдання:  1) перегляньте обидва відео та опрацюйте матеріал за підручником § 36 ст.115-117 вивчити правила, вправа 304 письмово.

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 01 лютого , використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://vseosvita.ua/go      код  gmt716

Розвиток мовлення № 15

Тема: Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень в художньому стилі. Підготовка до контрольного усного твору

Завдання:  1)  приєднайтеся о  12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2)  опрацюйте матеріал у відео та виконайте домашнє завдання , подане наприкінці відео. 

Складаючи твір-опис, пам`ятаємо про те, що основне призначення такого тексту дати відповідь на запитання: який є предмет?, які є його характерні ознаки та особливості?, яким він виглядає?

https://vseosvita.ua/go    код  gdr216

02.12.(2 уроки)

Тема:  Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники власні й загальні, конкретні та абстрактні

Завдання:    1) приєднайтеся о 10.30. та о 12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2)  §23-24 ст.79-82 вивчити правила, вправи 192, 202 письмово.

01.12.

Розвиток мовлення № 14

Тема:  Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення

Завдання:     приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

30.11.(2 уроки)

Розвиток мовлення № 13

Тема:  Будова опису приміщення

Завдання:    опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте завдання із підручника.

Тема 7 ст.232 в.599 (завд.4 письм.)

Розділ   Морфологія. Орфографія. Іменник 

Тема:  Загальна характеристика частин мови

Завдання:    опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

29.11.

Тема:  Контрольна робота № 4 "Словотвір. Орфографія"

Завдання: 1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 13.00. 29.11., використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.

http://join.naurok.ua/   Код доступу 9497029    

28.10.(2 уроки)

Тема:  Доречне вживання вивчених пластів лексики  у власному мовленні; визначення ролі їх у текстах різних стилів

https://www.youtube.com/watch?v=BwDiHmYe5EY

Завдання:    опрацюйте матеріал у відео.

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:   письмово виконайте завдання у покликанні теми уроку.

27.10.

Тема:  Фразеологізми в ролі членів речення

Завдання:   1) приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2)  перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 15.30. 27 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.

https://vseosvita.ua/go     код:  gnw773

26.10.2021.

Розвиток мовлення № 9

Завдання:    опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та напишіть твір на 1 із запропонованих тем.

 

Орієнтовні теми:

«Який вчинок можна вважати героїчним»

«Чому я пишаюся своїм товаришем»

«У яких вчинках виявляється людська шляхетність»

26.10.

Тема:  Фразеологізми в ролі членів речення

Завдання:    приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

25.10.

Тема:  Джерела українських фразеологізмів. Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів.

Завдання:   опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

Домашнє завдання:     §13-14 ст.42, 44-45 вивчити таблицю і визначення, вправи 100, 113 письмово.

21.10.(2 уроки)

Тема:  Основні джерела матеріалу для твору

Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте завдання з документу в робочому зошиті.

Тема:  Тренувальні вправи

Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте вправи з документу в робочому зошиті.

20.10.

Тема:  Джерела фразеологізмів, їхні різновиди. Ознайомлення із фразеологічним словником. 

 посилання на фразеологічний словник https://uk.wiktionary.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA:%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%B2_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8

Завдання: 1приєднайтеся  о 13.25.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) за підручником § 13 вивчити таблицю на ст.42, вправа 102.

19.10.

ФРАЗЕОЛОГІЯ

Тема: Поняття про фразеологізм, його лексичне значення

Завдання: 1приєднайтеся  о 13.25.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) за підручником § 12 вивчити правила , вправа 87,88.

19.10.

Тема: Контрольна робота № 2 "Лексикологія"

Завдання: 1приєднайтеся  о 12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

18.10.

Тема: Тренувальні вправи

Завдання: 1) виконати завдання, надіслані на вайбер. Повторити правила, підготуватися до КОНТРОЛЬНОЇ роботи.

13.10.

Тема: Тренувальні вправи

Завдання: 1приєднайтеся  о 13.25.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

12.10.(2 уроки)

Тема: Пароніми (практично)

https://www.youtube.com/watch?v=Hz6buWmwNVY

https://www.youtube.com/watch?v=KHTDig7qPLg

Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та у покликаннях під темою, приєднайтеся  о 12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2)  перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 12 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.

http://join.naurok.ua/     Код доступу 5404560

11.10.

Тема: Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова, діалектні, професійні і просторічні слова

Завдання: 1опрацюйте матеріал теми уроку та  приєднайтеся  о 12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) за підручником § 9-11 вивчити правила, вправа 62, 68,78.

07.10.(2 уроки)

Тема: Особливості побудови висловлювання-роздуму. 

"Ким я мрію стати" з використанням неологізмів

Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та прочитайте зразок твору під нею.

https://znanija.com/task/25684123 зразок твору

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: написати твір-роздум. Детальні інструкції у посиланні теми уроку. Робота ОБОВ`ЯЗКОВА до виконання для усіх.

Тема: Активна і пасивна лексика української мови

Завдання: 1 перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 07 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.

http://join.naurok.ua/     Код доступу 9582809

06.10.

Тема: Активна  і пасивна лексика української мови: застарілі слова, неологізми

Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та  приєднайтеся  о 13.25.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

05.10.(2 уроки)

Тема: Правопис знака м`якшення й апострофа  у словах іншомовного походження

Подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження

https://profpressa.com/articles/znachennia-inshomovnikh-sliv-pereviriaiemo-svoyi-znannia Лайфхаки з української мови 

Завдання: 1 приєднайтеся о 12.30. та о 13.25.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 05 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.

http://join.naurok.ua/      Код доступу 7686797

04.10.

Тема:  Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов: букви и, і

Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 04 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 20 хвилин.

http://join.naurok.ua/    Код доступу 7684525

перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 05 жовтня, використавши код доступу. Час на виконання 10 хвилин.

http://join.naurok.ua/    Код доступу 3673871

30.09.(2 уроки)

Тема: Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях)

Завдання: 1)  приєднайтеся о 10.30. та о 12.30.до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

29.09.

Тема: Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях)

Завдання: 1) перегляньте матеріал у покликанні та приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

https://www.youtube.com/watch?v=I8Ew1etp_0g (домашнє завдання в кінці відео)

28.09.(2 уроки)

Тема:  Лексикологія. Групи слів за їх походженням. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів

 Завдання: 1опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та приєднайтеся о 13.25. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

http://sum.in.ua/    Академічний тлумачний словник української мови

https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl?action=alpha&Qry=%C0 Словник іншомовних слів

Тема: Контрольна робота № 1.    

з теми: Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого

Завдання:  завдання контрольної роботи отримаєте на вайбер о 12.30. Ваші роботи надсилайте до 13.15.

приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері для детальної інструкції з виконання контрольної роботи.

27.09.

Тема:  Підготовка до контрольної роботи. Тренувальні вправи з орфографії

Завдання: 1 приєднайтеся о 12.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

23.09.(2 уроки)

Тема:  Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові і діалозі

 Завдання: 1опрацюйте матеріал відеоуроку та приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 23 вересня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

http://join.naurok.ua/     Код доступу 3464869

22.09.

Тема:  Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові і діалозі

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=HiCK2ScKLJo

2) за підручником § 3 повторити правила, вправа 21(письмово І і ІІ ЗАВДАННЯ).

21.09.

Тема: Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та презентацію, надіслану у вайбер. Виконайте письмове домашнє завдання із документу, виділене жовтим маркером.

21.09.

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:  1) уважно прочитайте завдання до тексту! Письмово виконайте завдання І і ІІІ, виправляючи не тільки орфографічні, а й  ПУНКТУАЦІЙНІ ПОМИЛКИ(РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СЕРЕДИНІ РЕЧЕНЬ ВІДСУТНІ, їх проставляєте самостійно).

2) вашу роботу оформляєте на мінімальній кількості сторінок, фотографуєте і надсилаєтена ел.пошту не пізніше 19.00.21.09.

                                                              Слухає ніч
І. Запишіть текст, виправивши орфографічні та пунктуаційні помилки.

      Тиха і смутна весн..яна ніч. Не/чути на селі ні гомону ні співу.
Не/заснули старі хати журятьс(ц)я. Може думають вони про тужливе св..ято
завтрашн..ого дня? Після нього багато їх залишитьс(ц)я пустками.
Ро..гостюється в не/году віт..р в димарі ро..сипле ухкання своє ро..тривожене
лупатий сич.
      Мало не/половина громади помандрує в/ранці в далеку не/відому
чужину. Там серед диких степів гуляє з заметіл..ю вередлива пр..мхлива і
пр..чудна мужиц..ка доля.
       По дворах навантажені збіж..ям вози. Мандрівці остан..ій раз лягли
спочити у пр..сумних своїх домівках.
      Місяць пр..сипав срібним пилом бли..кучий хрест і шибки дерев..яної
церковці. Куди від..їжджаємо?! Завезуть на край світа що й вітер не/довіє з
рідної сторононьки слухає бе..радісна ніч не/виплакану тугу багатьох
згор..ованих сердець.
                                                                                   115 сл. За С. Васильченком

ІІ. Наголошуйте правильно: пУстками, Ухкання, чужинУ.
ІІІ. Виконайте тестові завдання.
1.Префікс ПРЕ- треба писати у всіх словах, ОКРІМ
А пр..мхлива     Б пр..чудна      В пр..сумних

2.Фразеологізм «на край світа» означає
А далеко    Б тихо   В сумно   Г таємно

3.Окремо треба писати частку НЕ зі словом
А не/году    Б не/відому    В не/довіє    Г не/виплакану

4. У реченні «Не чути на селі ні гомону, ні співу» граматична основа
виражена
А іменником    Б дієсловом-інфінітивом     В прикметником    Г займенником

5. У останньому реченні виділене слово вжито у відмінку
А називному     Б давальному     В орудному     Г знахідному

20.09.

Тема: Складне речення. Розділові знаки у складному реченні

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=HxWKWeoTxic

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 19.00. 20 вересня, використавши код доступу. Час на виконання 12 хвилин.

http://join.naurok.ua/

https://naurok.com.ua/test/homework/6642724#:~:text=https%3A//naurok.com.ua/test/join%3Fgamecode%3D4696713

Код доступу 4696713

2021 - 2022 навч.р.

27.04.

Тема: Присвійні та вказівні займенники, їх відмінювання. Приставний Н у формах вказівних займенників

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні  нижче

https://www.youtube.com/watch?v=Agre12zyRsc

за підручником:  § 63 - 64 розглянути зразки відмінювання ст.205, 207-208, вправа 539,542, 546 обов`язково (письмово).

2) перейдіть за покликанням і виконайте тести (на повторення особових та зворотного займенників)  до 19.00. 27 квітня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

join.naurok.ua     Код доступу 5187292



30.03. 

Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Завдання:  1) приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням. 

https://meet.google.com/dfw-cxui-exh

25.03. 

Тема: Контрольна робота № 6. 

Прикметник як частина мови. Творення прикметників, правопис

Завдання:  завдання контрольної  отримаєте на вайбер о 10.30. Ваші роботи надсилайте до 11.15.

15.02.

Розвиток мовлення № 17

Тема: Докладний письмовий переказ, що містить опис природи

Завдання:  1) опрацюйте документ у покликанні теми уроку, напишіть переказ та надішліть роботу на пошту до 15.00. 15.02.(сьогодні).

15.02.

Розвиток мовлення № 16

Тема: Докладний усний переказ художнього тексту з елементами опису природи

Завдання:  1) приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням.

https://meet.google.com/yww-jtnu-zsk

04.02.

Тема: ПРИКМЕТНИК: ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у відео , за підручником § 40 ст.128 вивчити правила, вправа 333 письмово.

02.02.

Тема: Контрольна робота № 5 (тестові завдання).

Відмінювання та творення іменників. Правопис іменників

Завдання:  1) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 12.00. 02 лютого, використавши код доступу. Час на виконання 25 хвилин.

join.naurok.ua    Код доступу 2114126

01.02.

Тема: Узагальнення і систематизація з теми "Іменник"

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку та виконайте письмово завдання із документу, за підручником § 27-39 повторити правила, підготуватися до контрольної роботи.

2) приєднайтеся о 14.30. до уроку в Google Meet  за покликанням.

https://meet.google.com/qjr-ukvc-bea

26.01.

Тема: Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я), -инн(я), -н(я), -ив(о), -ев(о).

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку та за підручником § 35 ст.113-114 вивчити правила, вправа 299 письмово.

2) приєднайтеся о 11.30. до уроку в Google Meet  за покликанням.

https://meet.google.com/oih-pivt-hob

25.01.

Тема: Не з іменниками

Завдання:  1) перегляньте відео та опрацюйте матеріал за підручником § 37 ст.118 вивчіть правила, вправа 315 письмово.


18.01.2021.

Тема: Відмінювання іменників ІІІ - ІV відмін

Завдання:  1) перейдіть за покликанням і виконайте тести (на повторення теми "Поділ іменників на відміни і групи"), використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3231460

Код доступу 3231460

2) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 13.30. до уроку в Google Meet  за покликанням.

https://meet.google.com/uno-vrkx-ikk

3) за підручником § 32, а також обов`язковий перегляд відео

18.01.2021.

Тема: Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в Р.в. Букви -а (-я),  -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни

Завдання:  1) приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням.

https://meet.google.com/vrf-kgvc-awh

2) вивчіть правила за підручником § 30 впр. 251 (розглянути зразки відмінювання), ст.101-102 вивчити правила, вправа 258 (письмово) і §31 ст.103-104 вивчити правила, вправа 263 (письмово).

3) перегляньте відео та вивчіть матеріал із посилання,розміщеного одразу під цим записом

https://dyskurs.net/podil-imennykiv-na-hrupy/#:~:text=%D0%9C%D1%96%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%B0%20%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0,%2C%20%D0%BF%D0%BB%D0%BE%CC%81%D1%89%D0%B0%2C%20%D1%82%D0%B5%CC%81%D1%89%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%20%D1%87%D0%BE%D0%BB.

14.01.2021.

Розділ   Іменник (продовження)

Тема: Відмінки іменників. Кличний відмінок. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни і групи

Завдання:  1) перед уроком відкрийте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням.

https://meet.google.com/avq-rdak-bqb

2) вивчіть правила за підручником § 27 ст.91-92 і §28 ст.94-95, письмово з документу Розподільний диктант і Тестові завдання. § 29, впр. 242 (розглянути зразки відмінювання), ст.98-99 вивчити правила, письмово вправа 248.

3)перегляньте відео

19.11.2020.

Розділ   СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ

Тема: Змінювання і творення слів. Твірне слово

Завдання:   перегляньте відео. Підручник § 16 ст.52-53 вивчити правила, вправа 128 письмово ІІ і ІІІ завдання.

17.11.2020.

Тема: Контрольна робота № 2 з теми

ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ

Завдання:   о 11.35. перейдіть за покликанням і виконайте завдання, використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин

http://join.naurok.ua/?_ga=2.154937784.1483573302.1605550565-662538330.1575407697

Код доступу 9283610

16.11.2020.

Тема: Тренувальні вправи. Повторення теми

Завдання:   ознайомтеся із матеріалом фразеологічних словників 

http://schoolplusnet.com/up_portfolio/2016-3-2-21-42-22_file_20.pdf

https://www.svitslova.com/idioms-dictionary.html     Світ слова

опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням

https://meet.google.com/hcv-xnmk-mza

Домашнє завдання:  § 7 - 15 повторити, вправа 116 і тести на ст.48 письмово. Підготуватися до контрольної роботи.

09.11.2020.

Розвиток мовлення № 7

 Завдання:   опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, приєднайтеся о 10.30. до уроку в Google Meet  за покликанням .
03.11.2020.
Розвиток мовлення № 7
Завдання: розглянути картинки, опрацювати матеріал у покликанні теми уроку та виконати письмове домашнє завдання, зображене на останній картинці

Немає коментарів:

Дописати коментар