11 клас Укр.літ.


(УВАГА! Нові уроки з`являтимуться вгорі. Якщо Ви щось пропустили, гортайте сторінку донизу)

Домашні завдання надсилати за адресою: svitlanazhyravlova@gmail.com

Позначення на сторінці: *(ЗНО) - твір, тема виноситься на ЗНО

24.02.

Тема: Рання новелістика,  її неоромантизм. Мрія і дійсність у новелі «Модри  Камень»

1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2 опрацювати відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=KS2RL6Pvh7M

https://m.youtube.com/watch?v=mjNIuIMTERw

3)  зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тест до 23.30. 24 лютого, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.

22.02.

 Тема: Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку Олеся Гончара

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2 опрацювати відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=cN85MjJ3RuQ

https://www.youtube.com/watch?v=cN85MjJ3RuQ

3) За підручником:  ст.178 – 180, прочитати новелу «Модри Камень»

21.12.

Позакласне читання

 Тема: Віктор Домонтович (Петров) «Доктор Серафікус»

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=kIicjG8dJFQ

https://dovidka.biz.ua/doktor-serafikus-skorocheno/ скорочено

https://www.youtube.com/watch?v=z2BNcZAQLpc

16.12.

 Тема:  Контрольна робота № 3

Завдання: 1)   зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.3016 грудня, використавши код доступу. Час на виконання  40 хв.

14.12.

 Тема: Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=5o9OFnNIf-A БУКТРЕЙЛЕР

https://www.youtube.com/watch?v=VDSKrS3FENE замість прочитання

АБО  https://www.youtube.com/watch?v=MhgVxbx97qg Пані вчителька

https://www.youtube.com/watch?v=Lwls6-xclq8 Власне урок!

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте  тест до 23.5515 грудня, використавши код доступу. Час на виконання  20 хв.

09.12.

 Тема: Осип Турянський.  Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. «Поза межами болю». Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу

Завдання: 1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги).  

2)  опрацюйте відеоуроки  

https://www.youtube.com/watch?v=N5STE7QYTfk

https://www.youtube.com/watch?v=x1NxQJUP0EA

https://www.youtube.com/watch?v=OuYL50OE9t0   аудіокнига

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2344  текст

3) прочитати текст твору.

4)зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести (за 02.12.)  до 23.30. 10 грудня, використавши код доступу. 

Час на виконання  15 хв.

07.12.

 Тема: Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими *(ЗНО).(«Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича

Завдання:   1)  опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=iFrxvKPNOF8

прослухайте зразки читання поезій

https://www.youtube.com/watch?v=LmZK-p_Uz4E зразки читання віршів

https://www.youtube.com/watch?v=uJChq8grAOM

https://www.youtube.com/watch?v=XKKEAHez96A

3) За підручником:  ст. 134 -138 опрацювати, виразно читати вірші, ВИВЧИТИ НАПАМ`ЯТЬ ВІРШ.

02.12.

 Тема:  Богдан-Ігор Антонич. Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєвість та міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів

Завдання:  1) опрацюйте відеоуроки  https://www.youtube.com/watch?v=SitsCQ--igs

https://www.youtube.com/watch?v=V1SgSgWUweM

30.11.

 Тема:  Розвінчання національного нігілізму , духовної обмеженості на матеріалі українізації

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги та сприятливих  умов). 

Завдання:   2)  опрацюйте відеоурок  

https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE

https://www.youtube.com/watch?v=LjtDSc3tdp8

25.11.

Тема: *(ЗНО).Микола Куліш. Сатирична комедія "Мина Мазайло". Проблема готовності українського суспільства бути українським

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом (за відсутності повітряної тривоги).

https://www.youtube.com/watch?v=2k5IBjktzM8

https://www.youtube.com/watch?v=Os6zaNy5rcY

https://www.youtube.com/watch?v=Kg3KTWIYfXc «Мина Мазайло»

https://www.youtube.com/watch?v=wWuXLd0hDRc Легка література 

2) опрацюйте матеріал у покликаннях.

3) прочитати сатиричну комедію"Мина Мазайло".

4)зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.30. 26 листопада, використавши код доступу. 

Час на виконання  25 хв.

23.11.

Тема: *(ЗНО).Модерна драматургія і театр. Розвиток нового українського театру ("Березіль" Леся Курбаса, Харківський театр ім.І.Франка)

Завдання:   1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги).  

2) опрацюйте матеріал у покликанні. За підручником ст. 115 - 131.

3) прочитайте «Мина Мазайло»(повністю).

https://www.youtube.com/watch?v=PgPT93uQ80w Про Харківський театр

https://www.youtube.com/watch?v=8u3NU6mcGKs М.Куліш

https://www.youtube.com/watch?v=0QHxWuHqy4g

https://www.youtube.com/watch?v=5pG7KUTKMTg Ірина Фаріон про Миколу Куліша

4)зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.30. 23 листопада, використавши код доступу. 

Час на виконання  15 хв.

16.11.

 Тема:  Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста

Завдання:  1)  Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом

 2) опрацюйте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=6nO3tHsMEKo

https://www.youtube.com/watch?v=VYGFfBe0ZaM

11.11.

Тема: Контрольна робота № 2

Завдання:   написати твір надіслати роботи  не пізніше 15.05.

09.11.

 Тема: *(ЗНО).Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому

Завдання:  1)  опрацюйте ІІ частину матеріалу у покликанні теми попереднього уроку. Запишіть основні тези до зошитів.  

2)  опрацюйте відео

https://www.youtube.com/watch?v=mZlBSAysVv8

Письмове домашнє (РОБОТА ОБОВ`ЯЗКОВА ДО ВИКОНАННЯ):   хлопці – охарактеризувати Надійку + дати власну оцінку героїні;.(висловити власний погляд на життєві цінності, переконання та долю)

дівчата - охарактеризувати Зоську + дати власну оцінку героїні..(висловити власний погляд на життєві цінності, переконання та долю)

28.10.

Тема: *(ЗНО).Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального.

Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі. Неоднозначність образу Степана Радченка

Завдання:  1)  опрацювати матеріали у покликаннях  та у покликанні теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=ULuoowqVm8M Валер'ян Підмогильний — розстріляний прозаїк українського відродження | Велич особистості з Іриною Фаріон (обов`язково до прослуховування!)

https://www.youtube.com/watch?v=UJIAGejFAwI «Місто»Пані вчителька

https://www.youtube.com/watch?v=w6iT1yNBBqI Легка література

https://www.youtube.com/watch?v=QZikMqawp9I аудіоверсія скорочено

2)   прочитати роман «Місто».

3) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 22.00. 28 жовтнявикориставши код доступу. Час на виконання  30 хв.

https://vseosvita.ua/go    код   jay879

26.10.

Тема: Валер`ян Підмогильний. Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. Роман «Місто». Світові мотиви підкорення людиною міста

Завдання:   1)   Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2 перегляньте відеоуроки   https://www.youtube.com/watch?v=GJFGW9KcYuQ

https://www.youtube.com/watch?v=bV7OXqQH6pU «Місто»

3)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 22.00.   26.10. (час на виконання 25 хв) «Майстер корабля»

https://vseosvita.ua/go   код   wnb755

4) Завдання  за  підручником:  ст. 85 – 88 опрацювати, укласти конспект за матеріалами блогу та підручника .

21.10.

Тема: Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їхні прототипи, модерністські образи Міста, Моря. Національне крізь призму загальнолюдського

Завдання:  1)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 22.00.   21.10. (час на виконання 25 хв)

https://vseosvita.ua/go    код    zbk156

2)  опрацювати презентацію, надіслану у вайбер.

19.10. 
Тема:*(ЗНО)."Майстер корабля": роман-містифікація, динамічний, модерний сюжет, умовність фабули, зміщення часопросторуПроблеми нової української культури,символічність образів

Завдання:  1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та у відео,  прочитайте текст роману.

https://www.youtube.com/watch?v=6NUFcdGbi1Q дуже корисне для перегляду

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17510  скорочений текст

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=54     повний текст

https://www.youtube.com/watch?v=n5zI5eoxLuQ    аудіокнига

14.10.

Тема: Юрій Яновський . Творча біографія письменника. Юрій Яновський і кіно.Романтизована стихія національно-визвольного руху. Роман у новелах «Вершники» - зразок соцреалізму

Завдання:  1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2)Опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та перегляньте відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=IhYNUUMjCKM

https://www.youtube.com/watch?v=iOdssrzikHw про роман «Вершники»

https://www.youtube.com/watch?v=7v1ZBggMIQQ аналіз новели «Дитинство»(«Вершники»)

3) Завдання  за  підручником:   ст. 64 – 66 опрацювати.

12.10.

Тема:  (ЗНО)  «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в житті та душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції

Завдання:  1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=kKBwY7DsC04

07.10. 

Тема: Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість. Микола Хвильовий  (Фітільов). Життєвий та творчий шлях митця

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  за покликанням у вайбері.

2) опрацювати відео; за підручником ст. 98 - 107; прочитати " Я (Романтика)"

https://www.youtube.com/watch?v=pYUpCoEqV0Y  

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=660  

05.10.

Тема:   Контрольна робота № 1

Завдання : 1)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 20.00.   05.10. (час на виконання 20 хв)

https://vseosvita.ua/go   код   udc926

30.09.

Тема: Захоплення красою і величчю світу («Солодкий світ!..»).

 (ЗНО)  Сонет «У теплі дні збирання винограду» - вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Звернення до античних образів

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО  https://www.youtube.com/watch?v=vAHxAagZjP0  «Солодкий світ»

https://www.youtube.com/watch?v=DkuP3VaGId0  «У теплі дні..»

https://www.youtube.com/watch?v=5kTKoJqB0us  аналіз «У теплі дні…»

3) Домашнє завдання :  ст.39-41.  ВИВЧИТИ НАПАМ`ЯТЬ поезію «У теплі дні збиранняя винограду».

28.09.

Тема: Група « київських неокласиків». Їхнє творче кредо. Різногранний творчий шлях Максима Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики

Завдання : 1)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО    https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo

https://www.youtube.com/watch?v=52GPRJ6V3hI   Максим Рильський

2) Домашнє завдання :  ст.35-38.

3)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 18.00.   05.10. (час на виконання 15 хв)    (за творчістю Є.Плужника)

https://vseosvita.ua/go    код   pnk922

23.09.

Розвиток мовлення №1

Тема: Дискусія «Ганьба і слава Павла Тичини»

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

21.09.

Тема:   Євген Плужник. Один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність. «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..»

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   https://www.youtube.com/watch?v=6hZWvR8tepk

https://www.youtube.com/watch?v=lKsZ-qc0LbQ&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=UBfvbqY0CEA «Вчись у природи творчого спокою»

https://www.youtube.com/watch?v=gZIyMqrxyTM «Ніч…а човен – як срібний птах!..»

3) Домашнє завдання :  ст.29-33.

4)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 18.00.   22.09. (час на виконання 10 хв)

https://vseosvita.ua/go   код  mec840

16 .09.

Тема: Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну («Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»)

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері.   

2)ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=mt2GM7tHDOo текст

https://www.youtube.com/watch?v=Reastom6GrY  «Пам`яті тридцяти» аналіз

https://www.youtube.com/watch?v=U9a0wznR8S4  текст «Одчиняйте двері»

https://dovidka.biz.ua/odchinyayte-dveri-analiz/ аналіз

3) Завдання :   письмовий аналіз поезій в зошиті.

14.09.

Тема:   Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування; потужне ліричне «Я» як символ нової людини. «О панно Інно...». Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). «Арфами, арфами...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері.   

2)ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   https://www.youtube.com/watch?v=tXqFRpJk6Sk «О панно Інно»

https://www.youtube.com/watch?v=gaFwHJa_uOM історія написання «О панно Інно»

https://www.youtube.com/watch?v=okeWVpmU3s8  «Ви знаєте, як липа шелестить»

https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ ідейно-художній аналіз поезій

3) Завдання  за  підручником:   ст.25-26.

09.09.

Тема:   Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. 

Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. Трагізм його творчої долі. Найбільший модерніст 1920-х років. Особливості поетики творів

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом в Google Meet  за покликанням у вайбері.   

 2)ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=0kAJXIYww4s

https://www.youtube.com/watch?v=jUcHlOlvyd0

3) Завдання  за  підручником:    ст. 16 – 20 опрацювати.

07.09.

Тема:   Літературний авангард. Тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист Михайль Семенко- сміливий експериментатор. «Місто», «Бажання», «Запрошення»

Завдання : 1) Урок відбудеться о 13.25.  в Google Meet  за покликанням у вайбері.   

   2)ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО    https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI

https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk Михайль Семенко

https://www.youtube.com/watch?v=HTTEpWubuOs   !!

3) Завдання за підручником:   ст.10-12 опрацювати, ст.13-14 читати вірші, опрацювати критичний матеріал.

02.09.

Тема:   Вступ. «Розстріляне відродження». Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури

Завдання : 1)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО  https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I&t=152s

https://www.youtube.com/watch?v=8_j40KYG2vg

https://www.youtube.com/watch?v=UOE0_-qwzw0  Сандормох. Розстріляне відродження

Завдання за підручником:   ст..4-8 опрацювати.

2022 - 2023 навч.рік

30.05.-01.06.

Тема:   Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіди про твори, вивчені впродовж року, їхні особливості

Завдання: 1перейдіть за покликанням та оберіть тему для повторення

https://www.iznotest.info/ukrayinska-mova-i-literatura/

26.05.-27.05.

Тема:   Узагальнення та систематизація вивченого

Завдання: 1повторити елементи теорії літератури

23.05.-25.05.

Тема:   Узагальнення та систематизація вивченого;новаторство в літературі

Завдання: 1) виконайте тести (Готуємося до ЗНО)

http://join.naurok.ua/       Код доступу 1667839

20.05.

Тема:   Література рідного краю (письмениками-земляками) початку  ХХІ століття

Завдання: опрацюйте матеріал із покликання

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%9D%D0%A1%D0%9F%D0%A3

19.05.

Тема:   Література рідного краю (письмениками-земляками) другої половини ХХ століття

Завдання:  підготувати усні повідомлення

18.05.

Тема:   Відгук про самостійно прочитаний сучасний твір

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 11.35. за покликанням у вайбері.

16.05.

Тема:   Відгук про самостійно прочитаний сучасний твір

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 10.30. за покликанням у вайбері.

13.05.

Тема:   Узагальнення і систематизація вивченого

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 14.20. за покликанням у вайбері.

12.05.

Тема:   Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 13.25. за покликанням у вайбері.

11.05.
Тема:  Контрольна робота № 8

Постмодернізм і постпостмодернізм

Завдання:   виконати завдання контрольної роботи , отриманої на вайбер об 11.35.надіслати роботи на пошту не пізніше 12.20.


02.05.

Тема: Марія Матіос. «Майже ніколи не навпаки» - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії та їхня роль

Завдання:  1. Виписати визначення саги

2. Переглянути буктрейлер. https://www.youtube.com/watch?v=RKIdWljkEn0
3.Прочитати (скорочено) роман "Майже ніколи не навпаки".
4. Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.313-314).

29.04.

Тема:  Сергій Жадан  «Ворошиловград» - твір жорстокий, меланхолійний та реалістичний про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення

Завдання:   1) переглянути відео про зйомки фільму "Дике поле"("Ворошиловград").

https://www.youtube.com/watch?v=CRSBN2TLgeE

2.Переглянути фільм "Дике поле" (2018 р.) за романом Сергія Жадана "Ворошиловград".

3.Дати письмове пояснення назві роману.

28.04.

Тема:  Оксана Забужко «Казка про калинову сопілку» - повість-притча; міфологічна основа повісті; жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою психологічною драмою

Завдання:   1) переглянути блог «Оксана Забужко» за покликанням

http://zabuzhko.com/ua/index.html

2) прочитати «Казку про калинову сопілку» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3288

3) дати письмову відповідь на запитання 2 ст.311

27.04.

Тема: Юрій Андрухович «Shevchenko is OK» - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури

Завдання:   1)прочитати есе повністю або прослухати

https://www.youtube.com/watch?v=vhL311YdxeU&feature=emb_imp_woyt

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=14104

2) записати, які факти з життя Т.Шевченка стали для вас новими. Яка нова інформація про поета вас зацікавила або вразила, стала несподіваною?

25.04.

Тема: Мирослав Дочинець «Криничар»

Завдання:   1)ознайомитися з автором, переглянувши відео про Дочинця

https://www.youtube.com/watch?v=oBnrs0rGk78&t=10s

2) переглянути буктрейлер про роман «Криничар»

https://www.youtube.com/watch?v=dV4an8nVh0k&t=4s

3) скориставшись матеріалом у покликанні, напишіть, які проблеми порушує М.Дочинець у романі.

https://www.volynpost.com/blogs/1374-zakony-groshej-ta-lyudianosti-krynychar-m-dochyncia

22.04.

Тема: Проза, есе:  Галина Пагутяк «Зачаровані музиканти» - роман-фейєрія; села й містечка Галичини як прояв місцевого колориту та історичного тла оповіді; містичні й міфологічні алюзії в романі

http://pahutyak.com/%D0%B7%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96-%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8/

Завдання:  1)    Опрацювати теоретичний матеріал за покликанням

https://uahistory.co/pidruchniki/borzenko-ukraine-literature-11-class-2019-profile-level/128.php
2)  Письмово дати відповідь на питання:
- Які проблеми порушує Галина Пагутяк у романі «Зачаровані музиканти»?

21.04.

Тема: Сергій  Жадан «Музика очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри» - поетичний щоденник за 2015-й – першої половини 2016 року. Сергій Жадан про збірку «Тамплієри» - 39 віршів про війну, яку ніхто не оголошував

Завдання:   1)опрацювати матеріал у посиланнях, презентацію у вайбері.

http://www.meridiancz.com/blog/meridian-czernowitz-vydaje-novu-knyhu-serhiya-zhadana/

https://tsn.ua/books/sergiy-zhadan-tampliyeri-784449.html

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13039   тексти поезій

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=14100

С. В. Жадана неодноразово називали «законодавцем моди в молодій українській поезії». Він відмовляється від традиційних національних образів, вважаючи їх за штампи. Уникає наслідування Т. Г. Шевченка, не згадує запорізьких козаків, калину, тополю, вербу та інші поетичні символи. Щодо поетичної творчості, то в доробку С. В. Жадана такі збірки: «Цитатник», «Генерал Юда», «Пепсі», «Ефіопія», «Лілі Марлен» тощо.
Однак С. В. Жадана невипадково називають «письменником широкої спеціалізації», адже він творив і прозу. Його перу належать романи «Депеш Мод», «Anarchy in UKR», «Ворошиловград», збірка повістей «Гімн демократичної молоді» тощо.

ПРОЧИТАЙТЕ ТВІР С. Жадана «Музика, очерет…»

1.      Визначте жанр твору. 2. Як герой переживає розлуку з коханою? 3. Що пригадує душа ліричного героя?
Робота з таблицею
Тема
Iдея
Основна думка
Жанр
Римування
Віршований розмір
Засоби художньої виразності
Виразне читання твору С. Жадана «Смерть моряка»

2.      Яка тема твору? 2. У чому ви вбачаєте ідею? 3. Як ви гадаєте, чому автор дав віршу саме таку назву?
Виразне читання поезій зі збірки «Тамплієри»
Бесіда з учнями

3.      Хто такі тамплієри? 2. Про кого йдеться в збірці? 3. Які події описує С. Жадан? 4. Чому українських солдатів він називає тамплієрами? 5. До якого жанру тяжіють вірші в збірці? Чи можна вважати їх баладами?

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ЗАПИШІТЬ У ЗОШИТІ ТА НАДІШЛІТЬ МЕНІ НА ПОШТУ ФОТО

20.04.

Тема: Марія Матіос «Триєдина перспектива», «Прості вірші» - поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D1%96%D0%BE%D1%81_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%8F_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0  про авторку

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15292  текст

https://uahistory.co/pidruchniki/borzenko-ukraine-literature-11-class-2019-profile-level/120.php

1) Ознайомитися із відомостями про поетесу Марію Матіос, прочитати вірші «Триєдина перспектива, «Прості вірші»

2) У невеликому творі (приблизно 1 сторінка) доведіть або спростуйте тезу : «Лірична героїня Марії Матіос — це сильна жінка в сучасному світі, яка залишається жіночною» .

18.04.

Тема:  Юрій Іздрик «Вишиванка», «Молитва». 

Ю. Іздрик як один із творців «Станіславського феномену»

Завдання:   1)опрацювати матеріал у посиланнях, письмовий аналіз поезій.

2)  виконайте тести до 19.00. 19.04. Час на виконання 15 хв.

https://vseosvita.ua/go   код   vrf224

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%BA_%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg%3A2330/datastream/PDF/view  Творчість Ю.Іздрика в контексті Станіславського феномену

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15291 «Вишиванка»

https://www.youtube.com/watch?v=5a3mTSa6VSw «Молитва»

15.04.

Тема:  Василь Герасим`юк. «Аркан» - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу.

Юрій Андрухович. «Астролог», "Козак Ямайка"

Василь Герасим`юк. «Аркан»

https://www.youtube.com/watch?v=I51bEIN3gh8 текст

https://dovidka.biz.ua/cholovichiy-tanets-analiz/ "Чоловічий танець" 

Юрій Андрухович. «Астролог»

https://www.youtube.com/watch?v=rdWGr25b28M Андрухович

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=4847 текст

https://dovidka.biz.ua/iurii-andrukhovych-astroloh-analiz/ "Астролог". Аналіз

https://www.youtube.com/watch?v=GUa1wgZF980 "Козак Ямайка"


14.04.
Тема:  Постмодернізм і постпостмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Риси, стильове розмаїття
Поезія: Ігор Римарук "Обнови"

https://www.youtube.com/watch?v=6XgAjyY5qak

https://ru.osvita.ua/school/literature/r/74082/ Ігор Римарук «Обнови»

https://www.youtube.com/watch?v=fyhLLU4GrIc  Постмодернізм.ЗНО

підготувати повідомлення про постмодернізм, прочитати твір «Обнови».


13.04.
Тема:  Контрольна робота № 7
Література епохи «соціалістичного реалізму». Кримськотатарська література
Завдання: перейдіть за покликанням та виконайте тест до 19.00. 13.04. Час на виконання 20 хв.   https://vseosvita.ua/go     код    rrh203

11.04.

Тема:  Символічність образу Сабирли
Завдання:   1)    написати характеристику образу Сабирли 

2)   написати твір-роздум «Самотність у творі Е. Умерова»

      (обидві роботи обов`язкові до здачі!)

       ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ

  "Хайтарма" - художня кінокартина (військова історична драма), присвячена переселенню кримських татар, яке розпочалося 18 травня 1944 року.

      Хайтарма - народний танець кримських татар, символ вічного руху та життя.

  Фільм присвячено пам’яті дідів і прадідів, батьків і матерів, всіх тих, без кого не було б нас, нашої пам’яті, нашої культури.

http://baskino.me/films/voennye/8032-haytarma.html  повна версія фільму (перегляньте увечері, не пошкодуйте свого часу)

   08.04.

Тема:   Тема депортації кримських татар – наскрізна у творчості митця. «Самотність» - розповідь про останній день життя пса. Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар

Завдання:   1) опрацювати презентацію, надіслану у вайбер, уклавши конспект;
2) перейдіть за посиланням та виконайте тест до 19.00. 08.04. Час на виконання 15 хв.

https://vseosvita.ua/go    код   mqm286

07.04.
Тема:   Кримськотатарська література. Ервін Умеров. Життєвий і творчий шлях письменника як відображення історії народу. «Самотність»
Завдання:   1) опрацювати презентацію, надіслану у вайбер, уклавши конспект;

2) прочитайте оповідання у посиланні 

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16732  текст

01.04.-04.04.
Тема:  Валерій Шевчук. "Дім на горі" -  роман-балада про любов. Ідея формування особистості через психо-інтуїтивне пізнання долі
Завдання:   1) опрацюйте матеріал у посиланнях, розміщених нижче.

https://www.youtube.com/watch?v=ESeG__ODl10  «Дегустація» книжок.В.Шевчук  «Дім на горі»

https://www.youtube.com/watch?v=_jB6ap-UTWM  Скорочено. Переказ

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/book.php?bookid=945  Текст

Прочитайте твір, складіть характеристику персонажів твору.
2) перейдіть за покликанням та виконайте тест до 18.00. 04.04. Час на виконання 15 хв.

https://vseosvita.ua/go    код   wwh494


30.03.-31.03.

Завдання:   1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку.
2) перейдіть за покликанням та виконайте тест до 21.00. 31.03. Час на виконання 12 хв.

https://vseosvita.ua/go     код   gzg086


До ЗНО
25.03.-28.03.
Завдання:   1) опрацюйте матеріал у покликаннях, а також у  темі уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=pHwsoGCQxAk  Цікаві факти про П. Загребельного

https://www.youtube.com/watch?v=vg-IqPnLyR0 обов`язково переглянути

https://www.youtube.com/watch?v=bDYr3j8JUt8  про роман

http://lib.if.ua/publish2005/nastia.html

http://incognita.day.kyiv.ua/nastya-lisovska-%E2%80%94-imperatriczya-turechchini.html Настя Лісовська – імператриця Туреччини

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3293   читати скорочено

2) перейдіть за покликанням та виконайте тест до 18.00. 28.03. Час на виконання 10 хв.

https://vseosvita.ua/go    код   wfj771   (до 21.00. 25.03.)

https://vseosvita.ua/go    код   mqt872

21.03.
   Завдання:   1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, перегляньте відео, на основі прослуханого в зошитах складіть конспект, прочитайте текст твору 

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3095  текст 

https://www.youtube.com/watch?v=3QV9hCiJPRw  Олесь Гончар. Укр.література в іменах

https://www.youtube.com/watch?v=aD6ENgTBKZs  відео+ аналіз

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3112   читати

2) перейдіть за покликанням та виконайте тести до 21.00. 21.03.

https://vseosvita.ua/go        код     vzt386


18.03.
Тема: Література епохи  "соціалістичного реалізму". Літературний процес 50-х - 90-х років  ХХ ст. Огляд творчості
Завдання:   1) перегляньте відео, на основі прослуханого в зошитах складіть конспект. За підручником ст.239-240 опрацювати, виписати визначення постмодернізм, масова, елітарна література.

17.03.
Тема: Контрольна робота № 6.
 Ліна Костенко. Василь Стус

14-16.03.
Розвиток мовлення № 4
Тема: Висловлення власної думки про "стоїчну" поезію В. Стуса.
"Листи до матері з неволі" Валерія Марченка
Завдання:   1) прочитайте текст у покликаннях, написати есе про "стоїчну" поезію В. Стуса та листи В. Марченка як свідчення епохи. 

25.02.

Тема: «Феномен доби (сходження на голгофу слави)»- роздум про митця у тоталітарному суспільстві. В.Стус про П.Тичину

 Завдання:   1) перегляньте відео, прочитайте текст із покликань, в зошитах виконайте короткий аналіз.


24.02.

Тема: Приклад великої мужності й сили духу («На колимськім морозі калина», «Пам`яті Алли Горської»)

«На колимськім морозі калина»

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=349 текст

https://tboru.blogspot.com/2011/09/analiz-virsha-na-kolymskim-morozi.html   аналіз

«Пам`яті Алли Горської»

https://www.ukrlib.com.ua/books/printitzip.php?tid=356  текст

http://www.smoloskyp.org.ua/pam-yati-ally-gorskoyi/

https://www.radiosvoboda.org/a/30171723.html про Аллу Горську


04.02.
Тема: *(ЗНО).Ліна Костенко.  "Життя іде..."- роздуми поетеси про сенс життя. «Доля» - поезія про нелегку долю поета
Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 14.20. за покликанням у вайбері.

03.02.
Тема: *(ЗНО).Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця. "Страшні слова, коли вони мовчать"
Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 13.25. за покликанням у вайбері.

02.02.
Тема: Контрольна робота № 5.
 Поети-шістдесятники. Григір Тютюнник

Завдання:   виконати завдання контрольної роботи , отриманої на вайбер об 11.35.надіслати роботи на пошту не пізніше 12.20.

31.01.
Завдання:   1) перегляньте відео, опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, складіть  конспект.
28.01.
Завдання:   1) перегляньте відео, опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку (укладіть конспект). За підручником ст.237 - 241 опрацюйте обов`язково.

https://www.youtube.com/watch?v=F5vMNr_Am38  пісня «Летіла зозуля через мою хату»

2) перейдіть за покликанням та виконайте тести до 21.00. 28.01.

https://vseosvita.ua/go         код    mts076


03.12.
Тема: "Патетична соната" -  драматична опозиція високої мріїі потворної дійсності
Завдання:  опрацюйте матеріал, надісланий у вайбер. За підручником ст. 126 - 129. Прочитати твір. 
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1089

06.10.
Тема: Євген Маланюк " Один вечір" - взірець інтимної лірики; "Під чужим небом" - ліричний роздум про митця у вигнанні
Завдання:   1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  об 11.35. за покликанням у вайбері

04.10.

Тема:  Творчість митців - політичних емігрантів. "Празька школа" в українській літературі та громадському житті. 
Євген Маланюк"Один вечір", "Напис на книзі віршів...", *(ЗНО) "Уривок з поеми"

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13699 «Напис на книзі віршів…»

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15287 «Один вечір»

https://www.youtube.com/watch?v=aolgncqUHbE  аудіо вірш "Уривок з поеми"

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=938  текст *(ЗНО) 

Завдання:   1)  ВИВЧИТИ НАПАМ`ЯТЬ поезію (текст у вайбері), за підручником ст.83-92. 

2021 -2022 навч.рік

15.02.
Тема: *(ЗНО) Значення роману в житті України. Пісні Марусі Чурай (повторення вивченого в попередніх класах)
Завдання:   1) приєднайтеся до уроку в Google Meet  о 14.15. за покликанням
2)  перегляньте відео, занотуйте  основні положення.


29.01.
Тема: Григір Тютюнник. *(ЗНО) "Три зозулі з поклоном". Основні відомості про життєвий шлях і творчу долю митця.  Перегук стильових рис В.Стефаника та Гр. Тютюнника
Завдання:   1) перегляньте відео, опрацюйте посилання (основне запишіть до зошитів) та прочитайте текст твору.
28.01.
Тема: Борис Олійник "Вибір", "Пісня про матір". Мотив синівської вірності, відповідальності перед матір`ю - наскрізний у творчості Б.Олійника
Завдання:   1) перегляньте відео, опрацюйте посилання



25.01.
Завдання:   1) перегляньте відео, опрацюйте посилання та виконайте ідейно-художній аналіз поезії.

22.01.
Тема: "Крила"  ("Новорічна казка") -  метафоричні роздуми про сенс життя людини; образ крил - як вічне прагнення людини до творчої мрії
Завдання:   1) перегляньте відео та опрацюйте посилання.Виконайте ідейно-художній аналіз поезії 

https://www.youtube.com/watch?v=yALsFapi1qw

2) перейдіть за посиланням та виконайте тести за темою "Іван Драч поет Сонця" до 15.00. 25.01.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3045555

Код доступу 3045555

21.01.

Завдання:   перегляньте відео та опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку (опорний конспект у робочому зошиті).Виконайте ідейно-художній аналіз поезії "Балада роду"

https://ru.osvita.ua/school/literature/d/68747/   текст 

https://www.youtube.com/watch?v=6Dqr4-PQ880  історія про найбільшу любов і трагедію

20.01.

Тема: Пісенна лірика Дмитра Павличка, її популярність. 
*(ЗНО) Вірш "Два кольори", який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези
Завдання:   1) перегляньте відео та оформіть опорний конспект у робочому зошиті. Домашнє завдання виконайте повністю із першого відео (включно із написанням твору та вивчіть напам`ять "Два кольори"). Твори надішліть на пошту до 22 січня

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=101 текст поезії для вивчення напам`ять


18.01.

Тема: Дмитро Павличко "Два кольори", "Найдовша з усіх доріг". Громадянські мотиви лірики. Збірка любовної лірики "Таємниця твого обличчя" (оглядово).
Завдання:   перегляньте відео та опрацюйте матеріал у посиланнях (основне законспектуйте)

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=128     текст

https://ukrlit.net/textbook/11klas_1/72.html   Д. Павличко - Слід на серці («Найдовша з усіх доріг...»

https://blog.yakaboo.ua/5-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85-%D0%BB%D1%96%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BE%D0%BA-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2/  «Таємниця твого обличчя» коротка характеристика (другий абзац!)

14.01.

Тема: Василь Симоненко . Творча біографія митця. Традиційність його лірики. 
*(ЗНО)  "Задивляюсь у твої зіниці...", "Є у коханні і будні, і свята"
Завдання:  опрацюйте відео та матеріал у посиланнях, вивчити напам`ять вірш "Задивляюсь у твої зіниці..."
Тексти віршів у посиланнях нижче

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=239  "Задивляюсь у твої зіниці..." НАПАМ`ЯТЬ

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=240
Письмово підготувати ідейно-художній аналіз обох поезій.

13.01. 2021.

Культурно-історичні витоки та естетичний світогляд шістдесятників. "Шістдесятництво" як феномен українського опозиційного руху
 Завдання:  опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, законспектуйте основні положення до робочих зошитів. Опрацюйте матеріал у розміщених нижче посиланнях. Перегляньте відео.

https://sites.google.com/site/dryzhuk911/home/81-sistdesatniki-ta-iehnij-vnesok-u-rozvitok-kulturi

https://studfile.net/preview/9143321/page:16/ Феномен опозиційного руху


Немає коментарів:

Дописати коментар