Завдання: 1) опрацюйте матеріал презентації, надісланої у вайбер, та складіть тези за статтею. Сфотографуйте та надішліть роботу. Робота обов`язкова до виконання.
25.04.
Тема:Види й засоби міжфразового зв`язку в тексті (повторення)
Завдання: 1) приєднайтеся до урокув Google Meetза поклиланням о 09.30.
Завдання: 1)опрацюйте матеріал у посиланні під темою уроку та підручника § 17 - 23 вправа 212, 220.
Приєднайтеся до уроку в Google Meet за покликанням о 09.25. у вайбері.
2) перейдіть за покликанням і виконайте тести до 19.00. 29 ЛИСТОПАДА, використавши код доступу. Час на виконання 20 хвилин. http://join.naurok.ua/Код доступу 2064123
Завдання:1) опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку та виконайте письмово завдання, виділені жовтим маркером. У кінці документу обов`язково опрацюйте пам`ятку та ілюстрації.
Домашнє завдання
► Написати 1 стислий переказ на основі трьох текстів наукового стилю (на основі кількох джерел), опрацьованих на уроці.
12.03.
Тема:Складні речення із сурядним і підрядним зв`язками. Розділові знаки в таких реченнях
Завдання:1) працюєте із матеріалом документу у покликанні теми попереднього уроку
2)перейдіть за покликанням і виконайте тест до 16.00. 12 березня , використавши код доступу. Час на виконання 15 хвилин.
Тема: Написання твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі
(орієнтовні теми: "Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії", "Як відшукати свій шлях у житті") з використанням БСР
Завдання:1) для виконання роботи скористайтеся матеріалом у посиланні теми попереднього уроку. Обсяг 2-2,5 сторінки писаного від руки тексту. Роботи надсилайте на пошту до 12.00. 05 березня.
Завдання:1)опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, напишіть власний твір обсягом 2,5-3 сторінки писаного тексту та надішліть вашу роботу на поштудо 12.00. 03 березня.
Тема: Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення (СБР). Розділові знаки
Завдання:опрацюйте відео та матеріал за підручником § 25 ст. 163 - 166 вивчіть правила, вправа 291, 293 письмово.
15.01.
Розвиток мовлення № 11
Тема: Есе з використанням складнопідрядних речень на тему "Що робить щасливим (-ою)?"
Завдання:опрацюйте матеріал та напишіть есе.
Есе –
самостійна творча письмова робота, ознакою якої є особистісний характер
сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна композиція,
невимушеність та емоційність викладу.
Види есе: вільне, формальне.
Ознаки:
üневеликий
обсяг (7-10 речень);
üвільна
форма і стиль викладу;
üдовільна
структура;
üобов’язкова
вимога: наявність позиції автора.
üдотримання
структури тексту,
üнаявність
відповідних компонентів (тези, аргументи, приклади, оцінювальні судження,
висновки);
üобґрунтування
(аргументування) тези.
ПАМ’ЯТКА
«Правила написання креативного есе»
1. Тільки позитивна мова (описувати краще те, що є, а не те, чого немає).
2.Слова-зв’язки (вони допомагають плавно переходити з однієї частини до
іншої).
3. Різна структура речень. (Читати речення однакової структури нудно.
Складіть речення різні завдовжки.)
4. Зрозумілі слова. (Розумійте значення слів, які ви вживаєте в есе. Ви
пишете, щоби вразити змістом, а не словниковим запасом. Вишуканість гарна, але
в міру.)
5. Різні слова (Використовуйте синоніми.)
6.Лаконічність. Кожне слово важливе (без повторів; кожне речення має
нести унікальний зміст).
7.Активна життєва позиція.
Вимоги
до формального есе
1.Обсяг – 1 – 2
сторінки тексту (120-200 слів).
2.
Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
3.
Кожен абзац есе розкриває одну думку.
4.
Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має
нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції
автора.
5.
Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за
структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня
логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного
питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від
однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
6.Есе повинно
засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття,
терміни, узагальнення, ідеї.
7.
Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми.
Структура
есе
Есе
складається з таких частин – вступ, основна частина, висновок.
Вступ
– обґрунтування вибору теми есе.
Основна
частина – теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця
частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх,
виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій.
Висновок
– узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз
вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині.
Завдання:опрацювати матеріал у покликанні теми та виконати письмові завдання. Увага! Переказ без творчого завдання оцінюється у 6 балів. Роботи приймаються на пошту до 14.00. 06 листопада.
Немає коментарів:
Дописати коментар