11 клас Укр.мова


(УВАГА! Нові уроки з`являтимуться вгорі. Якщо Ви щось пропустили, гортайте сторінку донизу)

Домашні завдання надсилати за адресою: svitlanazhyravlova@gmail.com

02.02. (2 уроки)

Тема:    Варіанти  граматичного зв’язку  підмета і присудка.

Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то.

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=S6Nb-x4HBgk

https://www.youtube.com/watch?v=0GVP25RpgkE

2) Домашнє завдання  в електронному щоденнику .

3) перейдіть за покликанням і виконайте  тест  до 22.00. 02 лютого, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв. 

https://vseosvita.ua/go           код      yjk378

29.01.

Тема:  Повторення й узагальнення вивченого про словосполучення

Завдання:   1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2) Домашнє завдання  в електронному щоденнику .

26.12.

Тема: Колективне складання розповіді про уявну (віртуальну) мандрівку Україною. Вживання похідних сполучників. Словосполучення з прийменниками

Завдання:   1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2) Домашнє завдання  в електронному щоденнику + виконати онлайн-тест.

2023 - 2024 навч.рік

24.02.

Тема: Контроль мовлення. Формальне есе на тему «Уміння робити висновки з помилок. Чи потрібно боятися їх?»

Завдання:   напишіть формальне есе на запропоновану тему і надішліть роботу.

23.02.

 Тема: Стилістичні особливості звертань та вставних слів

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2 опрацювати відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=pE4At-IbhpA

https://www.youtube.com/watch?v=rMghvG9__rI

3) За підручником:  § 33-34 ст.105-111, вправи 4-5, ст.111 в.5.

22.02.

 Тема: Поняття про відокремлення. Синонімічні структури

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги) за покликанням, надісланим у вайбер-групу. 

2 опрацювати відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=tmqDO8dnfQA

 https://www.youtube.com/watch?v=FIUI_b-_eiI

3) За підручником:  § 37 – 39 ст.121 вправа 3, ст.127 вправа 5.

21.12.

 Тема: Контрольна робота №4 Практична риторика

16.12.

 Тема:  Риторичні фігури (антитеза, градація)

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=lZ-eXbOKHCo

https://www.youtube.com/watch?v=N3DEx2LfHI4 МЕТОНІМІЯ

https://www.youtube.com/watch?v=q_ZcYVAgPQs художні засоби. ЗНО. Практика

https://www.youtube.com/watch?v=_kcl63KS1WU Як визначити художні засоби з програми ЗНО? цікаве

15.12.

 Тема: Розпізнавання тропів і риторичних фігур

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=C6_qzdlb9C8

2) зайдіть до електронного щоденника за 14 грудня і виконайте  тест до 23.3014 грудня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хв.

14.12.

 Тема: Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні (прошу  уважно слухати інформацію, оскільки за цією темою вам також писати контрольну)

https://www.youtube.com/watch?v=4AJKvZ35Sas

https://www.youtube.com/watch?v=34vNrKikrUI  Усе про тропи

https://www.youtube.com/watch?v=KTJrwErk3Cw

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.3014 грудня, використавши код доступу. Час на виконання 15 хв.

09.12.

ПРАКТИЧНА РИТОРИКА

 Тема: Засоби мовного вираження промови

Завдання:  1) опрацюйте матеріал у покликанні (прошу  уважно слухати інформацію, оскільки за цією темою вам також писати контрольну)

https://www.youtube.com/watch?v=Sb2zQiRMELs

https://www.youtube.com/watch?v=659erK2e_q4

2) За підручником:   ст. 189 -193 опрацюйте, вправа 5.

08.12.

 Тема:  Контрольна робота № 3 «Морфологічна норма»

07.12.

 Тема: Узагальнення вивченого

Завдання:   1)  зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.5508 грудня, використавши код доступу. 

УВАГА! РОЗРАХОВУЙТЕ ЧАС І МОЖЛИВІ ВІДІМКНЕННЯ ЕЛЕКРОЕНЕРГІЇ ЗГІДНО ВАШИХ ГРАФІКІВ. Час на виконання  40 хв.

02.12.

 Тема:  Читання й аналіз текстів, що містять вивчені орфограми

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги). 

2) письмове завдання у вайбері.

01.12.

 Тема:  Складні випадки правопису часток та вигуків

Завдання: 1)   опрацюйте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=QI3wQOA1Ezw

Тест у вайбері.

30.11.

 Тема:  Уживання в мовленні прийменників і сполучників. Правопис

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги та сприятливих  умов). 

Завдання:   2)  опрацюйте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=e5_zZG7m-9A

3) опрацювати документ у вайбері, письмове домашнє з документа.

25.11.

 Тема:  Прислівникові сполуки, розпізнавання омонімічних форм у текстах

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом (за відсутності повітряної тривоги).

2) опрацюйте відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=k6keLfjjamk

24.11.

Тема:  Складні випадки правопису прислівників

Завдання:  1)  опрацюйте відео https://www.youtube.com/watch?v=suBpzjHvS64 Правопис прислівників

https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s Типове завдання ЗНО

2) виконати індивідуальні завдання.

23.11.

Тема:  Уживання дієприслівників. Узагальнення

Завдання:   1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги).  

https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8   Типове завдання ЗНО

https://www.youtube.com/watch?v=-tg2d4xzUIs Типова помилка в реченні

2) зайдіть до електронного щоденника і виконайте тести  до 23.30. 23 листопада, використавши код доступу. 

Час на виконання  35 хв.

18.11.

 Тема:  Активні і пасивні дієприкметники

Завдання:   1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом(за відсутності повітряної тривоги).   

2) опрацюйте відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=coqg3kn9E98

17.11.

 Тема:  Контроль мовлення. Вільне есе про реальну чи віртуальну мандрівку до одного з семи чудес України

Завдання:  1)  написати есе та надіслати роботу.

16.11.

 Тема:  Безособові форми дієслова

Завдання:  1)  Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом

 2) опрацюйте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=z9h9PR4OxFk

https://www.youtube.com/watch?v=HJ8qlgZs_ts

3) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 18.00. 16 листопада, використавши код доступу. Час на виконання  15 хв.

https://vseosvita.ua/go     код    hib083

4)  Завдання  за  підручником:   § 17 ст.54-55 опрацювати теоретичний матеріал, впр. 2,3,5 письмово.

11.11.

 Тема:  Складні випадки словозміни дієслів ДАТИ, ЇСТИ, ВІДПОВІСТИ, БУТИ  та ін.

Завдання:  1) опрацюйте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=ho6PyVW4-FM

2)  перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 20.00. 11 листопада, використавши код доступу. Час на виконання  20 хв.

https://vseosvita.ua/go    код    zsc060

10.11.

Тема: Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть)

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=xdMKIRww9mg

https://www.youtube.com/watch?v=3gtDaoP7ajM

2) виконайте тести, надіслані у вайбер.

Завдання  за  підручником:   § 17 ст.54-55 опрацювати теоретичний матеріал, впр. 2,3,5 письмово.

09.11.

Тема: Стилістичні особливості категорій способу і часу дієслова

Завдання: опрацюйте матеріал у покликаннях

https://www.youtube.com/watch?v=BQNL7KmOPOs Особливості дієвідмінювання

https://www.youtube.com/watch?v=kB5RzVCkZlI Час та спосіб дієслів

https://www.youtube.com/watch?v=8o7qSV4qJ2Y Наказовий спосіб дієслів ТИПОВЕ ЗАВДАННЯ ЗНО

2)   Завдання  за  підручником:   § 16 ст.50-51 опрацювати теоретичний матеріал, впр. 2 (усно), 3,4,5 письмово.

28.10.

Тема: Особливості вживання інфінітива у мовленні

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом

https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0

2)   Завдання  за  підручником:   § 15, впр. 5.

3) перейдіть за покликанням і виконайте тести  до 18.00. 28 жовтнявикориставши код доступу. Час на виконання  10 хв.

https://vseosvita.ua/go   код   tez660

27.10.

Тема: Дієслово, дієслівні форми

Завдання:  1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2)переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s

3) Домашнє завдання : § 15 , впр.2,3.

26.10.

Тема: Контрольна робота № 2 Морфологічна норма

Завдання:  завдання контрольної отримаєте на вайбер. Роботу надіслати не пізніше завершення уроку.

30.10.

Тема:  Контрольний диктант

Завдання:  1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2) повторити матеріал, підготуватися до контрольної роботи. 

 20.10.

Тема:  Складні випадки вживання займенників у мовленні

Завдання:  1)   переглянути відеоуроки   https://www.youtube.com/watch?v=1x_719k6Uzo

20.10.

Тема: Письмове  переказування  текстів різних стилів, що містять числівники та займенники

Завдання:  1)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 22.00.   19.10.  (час на виконання 35 хв)

https://vseosvita.ua/go    код   htb078

16.10.

Тема: Правопис неозначених займенників

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом

https://www.youtube.com/watch?v=zZna0N5dd5M

https://www.youtube.com/watch?v=kILmt_Bnj_c

https://www.youtube.com/watch?v=_zbmQmkXQkk

https://www.youtube.com/watch?v=ukUkMtQrBPk

13.10.

Тема:  Лексико-граматичні групи займенників, їхня роль у мовленні

Завдання : 1) опрацюйте матеріали відеоуроків

https://www.youtube.com/watch?v=lhU_-j8PZ7I&t=37s 

https://www.youtube.com/watch?v=wdqDTkLbQ88  

13.10.

Тема: Займенник. Роль займенників у текстах, стилістичні функції

Завдання:  1) Урок відбудеться  в Google Meet  за розкладом

2) перегляньте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=lhU_-j8PZ7I  

09.10.

Тема:  Складні випадки відмінювання і узгодження числівника

Завдання:  1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2) опрацюйте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=crAYbW1AYDA

https://www.youtube.com/watch?v=esmNro46yEY типове завдання ЗНО

https://www.uaredactor.com.ua/yak-pravylno-poznachaty-chas-ukrayinskoyu/  Як правильно позначати час?

2) Домашнє завдання:   тести у вайбері.

06.10.

Тема:  Уживання числівників на позначення часу

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

https://www.youtube.com/watch?v=Vd_la7tOfrg 

https://www.youtube.com/watch?v=zaTRsN-S5yg  

https://www.youtube.com/watch?v=zYL4RpEzemA

https://www.youtube.com/watch?v=f4m7OlCPTnA ОБОВ`ЯЗКОВО

06.10.

Тема:  Складання й озвучення графіків чергувань, індивідуальних розкладів додаткових занять із використанням числівників на позначення часу

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО  https://www.youtube.com/watch?v=zYL4RpEzemA Анна Огойко і типове завдання ЗНО

02.10.

Тема:  Числівники. Роль числівників у текстах, стилістичні особливості числівників

Завдання : 1) ПЕРЕГЛЯНЬТЕ   ВІДЕО

https://www.youtube.com/watch?v=AZr9dd51yHs

https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k лайфхаки

29.09.

Тема:   Контрольна робота № 1

              Морфологічна норма

Завдання :   перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 21.00.   05.10.  (час на виконання 60 хв)

 https://vseosvita.ua/go    код  vip307

29.09.

Тема:  Узагальнення вивченого (тестові завдання)

Завдання :   перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 18.00.   05.10.  (час на виконання 15 хв)

https://vseosvita.ua/go     код  xqg645

25.09.

Тема: Виписування з речень, тексту прикладів прикметників, що перейшли в іменники

Завдання :   виписати прикметники, що перейшли в іменники з тексту, надісланого у вайбер.

22.09.

Тема: Прикметники, що перейшли в іменники

Завдання : 1) ПЕРЕГЛЯНЬТЕ   ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=2ThlOAaVD9o  

22.09.

Тема: Контроль мовлення. Формальне есе (роздум). «Хто такі успішні люди?»

Завдання : 1)  Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

18.09.

Тема: Уживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий)

Завдання : 1)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=CxEkCAqy8rU ступені порівняння

https://www.youtube.com/watch?v=A0yj-mkMnGc  написання суфіксів -ов, -ев, -єв

https://www.youtube.com/watch?v=gAzWZ0NMAzc типове завдання ЗНО

15.09. - 15.09.(2 уроки)

Тема: Складання діалогів у розмовному стилі із використанням прикметників, що містять суб’єктивну оцінку обговорюваних об’єктів.

          Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін.

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері.  

 11.09.

Тема:   Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері. 

2)  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   https://www.youtube.com/watch?v=CxEkCAqy8rU

https://www.youtube.com/watch?v=-tk9SxBAONo

3) Домашнє завдання : § 9-10 ст29 , впр.7.

4)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 18.00.   22.09. (час на виконання 10 хв)

https://vseosvita.ua/go  код   lei325

08.09.

Тема:   Відмінкові закінчення прикметників

Завдання : 1) Урок відбудеться за розкладом  в Google Meet  за покликанням у вайбері.   

2)ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   https://www.youtube.com/watch?v=qGy39VPa7no

3) Завдання  за  підручником:   § 8 , впр.5.

4) перейдіть за покликанням і виконайте тест до 18.0016 вересня, використавши код доступу. Час на виконання 10  хвилин.

https://vseosvita.ua/go   код   nde945

04.09.

Морфологічна норма (продовження)

Тема : Прикметник. Лексико-граматичні групи прикметників. Складання письмової розповіді про родину друга (подруги) з використанням присвійних прикметників

Завдання : 1) Урок відбудеться в Google Meet  за розкладом.  

2) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   https://www.youtube.com/watch?v=IpJ8fL-LCUY

https://www.youtube.com/watch?v=B11E57PvDog

Домашнє завдання за підручником: §  8 ст.24-25, вправа 3,4 письмово.

01.09.

Тема:Дискусія на тему: «Чи потрібно бути мовно стійким?»

Завдання : 1) Урок відбудеться в Google Meet  за розкладом.   

3) Завдання за підручником:   1) § 1, впр.7.

01.09

Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості

Тема:  Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість. Дискусія на тему: «Чи потрібно бути мовно стійким?»

Завдання : 1) Урок відбудеться о 12.30 та 13.25.  в Google Meet  за покликанням у вайбері.   

3) Завдання за підручником:   1) § 1, впр.4,5.

2022 - 2023 навч.рік

27.05.-31.05.

Тема: Переклади Євангелія. Псалми Т.Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна) лексика. Старослов`янізми – мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний порядок слів

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликанні 

https://www.youtube.com/watch?v=s-K6Ak9fnaA

25.05.-26.05.

КОНФЕСІЙНИЙ СТИЛЬ

Тема:  Сфери поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги, спілкування в конфесіях, культових установах

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал 

  • Конфесійний (від лат. confession — визнання, сповідання) стиль виник як стильове запозичення у зв’язку з прийняттям християн­ства у Київській Русі.

Сфера поширення конфесійного стилю — культові установи: церкви, монастирі, скити, теологічні навчальні заклади, молитовні будинку, релігійні громади, віруючі родини.

Головне призначення конфесійного стилю — допомагати віру­ючим у спілкуванні їхніх душ із Богом, зберігати й продовжувати культові ритуали, об’єднувати віруючих одним почуттям щиросерд­ної віри в Бога.

Головні конститутивні ознаки конфесійного стилю: урочистість і піднесеність як стилістичні домінанти, благозвуччя, символізм та стійкість (стандартність) стильової норми.

До основних мовних стильових засобів конфесійного стилю на­лежить маркована лексика, яку в національній літературній мові називають конфесійною. Це Ісус, Різдво, Великдень, Пасха, Благо­віщення, Трійця, піст, причастя, говіння, святий, священик, піп, дяк, диякон, архімандрит, літургія, плащаниця, анафема, тропарі, престол, псалми, херувими, ангели, ікона, церква, хрещення, гріх, провидіння, монах тощо.

У конфесійному стилі є загальновживані вирази, які набули са­крального забарвлення й мають специфічну, конфесійну конотацію. Деякі з них шляхом перенесення й символізації набули конфесійно­го стилістичного значення. Наприклад, слово чаша в конфесійному стилі означає долю (випити чашу до дна — терпеливо знести всі незгоди життя; гірка чаша — дісталася тяжка доля).

Не можна не помітити таку мовну ознаку конфесійного стилю, як старослов’янізми: агнець, взивати, воздати, возсідати, сотвори­ти, уповати, упованіє, блаженний.

Має конфесійний стиль і свою фразеологію — усталені словоспо­лучення: Ісус Христос, Мати Божа, Небесний Отець, Тайна вечеря, Святий Дух, раб Божий, воскресіння з мертвих, скорбящих радосте, достойно єсть, Христос Спаситель, судний день.

Через заборони й обмеження віровчень у радянський час, а укра­їнської церкви й у попередні часи самодержавної Російської ім­перії, а також через перекладний характер релігійних текстів, особливо канонічних, через правописні розбіжності серед мовних засобів сучасного конфесійного стилю активно діє й розвивається в українській духовній культурі виразна варіантність. Наприклад, Учитель — Месія; свідчити в Господі — проповідувати через Сина Божого; за мир з небес — за мир з висот; на тебе уповаю — на тебе покладаюся; дух твій благий — дух твій добрий; глас вопіющого — глас того, хто кличе; многомилостивий — вельмимилостивий; животворящий — животворний тощо.

Отже, конфесійний стиль сучасної української літературної мови (всупереч колишнім заборонам і нинішнім конфесійним незго­дам церков) зберігає основні риси класичної сакральної мови: уро­чистість, канонічність словоформ і конструкцій, сталість жанрів (Біблія, Євангеліє, богослужіння, молитва, проповідь, псалом) (За Л. Мацько та О. Мацько).

Робота з текстом

► Прочитайте текст. Знайдіть у ньому особливості, що властиві конфесійному стилю.

Назва літургії походить від двох грецьких слів, що означають загальнонародне богослужіння.

Усі ідеї, і серце християнства, і всі прагнення церкви зосередже­ні в літургії, як у світлому крузі. У ній здійснюються Євхаристія, тобто причащання тіла й крові Господньої. Це таїнство встановив Христос при Апостолах на горі Сіоні в Єрусалимі й заповідав тво­рити його до кінця світу. Отці і вчителі церкви опрацювали й допо­внили його. У Х^ т.. літургія склалася остаточно в неземній красі обрядового й молитовного чину як дорогоцінний духовний скарб для життя.

Літургія має три частини: проскомідію, літургію проголошених і літургію вірних.

Назва проскомідія означає приношення — на згадку про ста­родавній звичай: на свято для поминання приносити хліб і вино як дари в жертву.

Священик і диякон, молячись, одягають блискучі одежі на знак душевної чистоти й вбрання в правду Божу. Диякон має орар: блис­кучу, через плече перекинуту, ніби крило в ангела, смужку, при­кмету готовності служити.

Проскомідія відбувається в олтарі й здійснює приготування на жертовнику для Євхаристії. Священик відділяє від проспор і кладе на дискос частки. Дискос, таріль на підставці, символізує нари, де лежав Христос перед похороном. Ніж, ужитий священи­ком, схожий на спис, що ним пробито серце Спасителя.

Над частками ставиться зориця з двох платівок, вигнутих, як луки, і скріплених навхрест: вона символізує зірку Віфлеєма. Кладеться покров, який означає плащаницю.

Для вина й води вживають потір: чашу із значенням таємничої, названої у притчах Соломона чаші премудрості Божої, що перетво­рює вино і воду на кров Христа.

Священик закликає молитовно благодать Святого Духа, кадить, благаючи благословити пропозицію. Після того — поклінна молитва священика і диякона перед престолом: про удостоєння для служби при таїнстві.

Відгортається завіса, і тоді ставленням: «Благословенно цар­ство!» — починається літургія проголошених.

Від хорів приходять слова Спасителя з Нагірної проповіді, що освітили світ істиною й відкрили браму вічності; початок їх: «Бла­женні вбогі духом, бо їхнє царство небесне».

Відкриваються Царські ворота й видно престол, осяяний, як Божа оселя. Звідти винесено Євангеліє через північні двері — символ першого виходу Христа до народу (В. Барка).

24.05.

Тема:  Контрольна робота № 6

Публіцистичний стиль. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови

Завдання контрольної отримаєте на вайбер. 

20.05.

Тема:  Правопис заперечних часток. Емоційна цінність часток

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=pQiP_rSWdP0

https://www.youtube.com/watch?v=Rea-R3y3saQ

19.05.

Тема:  Перехід повнозначних частин мови у прийменники та сполучники

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0

https://www.youtube.com/watch?v=X0PGnK2Nil0

https://www.youtube.com/watch?v=9qc9hJa-spQ

18.05.

Тема:  Правопис складних прийменників та сполучників

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=e5_zZG7m-9A

https://www.youtube.com/watch?v=RM8nvWnMmhY

17.05.

Тема:  Мовленнєві помилки у вживання прислівників і шляхи їхньоого подолання

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=uGy1YFbhThY

https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s

13.05.

Тема:  Правопис прислівників і прислівникових сполучень 

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=suBpzjHvS64

https://www.youtube.com/watch?v=XNYZnIP8wW0

12.05.

Тема:   Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння  означальних  прислівників

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

2) тести у вайбері

https://www.youtube.com/watch?v=d-AD_IJka3Q

https://www.youtube.com/watch?v=4TsPUugCZwA Прислівник як частина мови

https://www.youtube.com/watch?v=d7dRRz1J4Sw Ступені порівняння

https://www.youtube.com/watch?v=AvIcrQU3yj8 ЗНО. Ступені порівняння

11.05.

Тема:   Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

2) тести у вайбері

https://www.youtube.com/watch?v=ZGrB0p8Iark Нагадуємо усі види зворотів

https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8 Дієприсл.зворот. Типове завд.ЗНО

https://www.youtube.com/watch?v=evelzT0K7WM Розділові знаки

10.05.

Тема:   Творення і правопис дієприкметників та дієприслівників

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

2) тести у вайбері

https://www.youtube.com/watch?v=PGQ7IFhckJ8 Онлайн-урок ЗНО. Дієприкм і дієприсл.

https://www.youtube.com/watch?v=vDqt3VI_3RQ   Творення і функц.дієприкм.

https://www.youtube.com/watch?v=HGIDS290wp4  Утворення дієприкм. Типові помилки+ практика

https://www.youtube.com/watch?v=V-Y1f4gKRlQ  Творення дієприслівників

06.05.

Тема: Перехідні і неперехідні дієслів. Стан дієслова

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=Ub6trpIHcvs

https://www.youtube.com/watch?v=dH1EPmy5pe8

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   06.05. (час на виконання  25  хв)

https://vseosvita.ua/go    код  ftw170

05.05.

Тема: Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=prdkk3d2Ifg Способи дієслів

https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0

https://www.youtube.com/watch?v=kB5RzVCkZlI Час і спосіб. Словозміна

04.05.

Тема:  Відмінювання займенників. Явище прономіналізації. Правопис займенників

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=OOOtqW4lRQ8

https://www.youtube.com/watch?v=LNOCUXBSWj4

https://www.youtube.com/watch?v=ukUkMtQrBPk

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   04.05. (час на виконання  15  хв)

https://vseosvita.ua/go    код  hqg831

03.05.

Тема:  Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=31eIQxLXKjQ

https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k

https://www.youtube.com/watch?v=fLUHJMSKncU

2)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   03.05. (час на виконання 15  хв)

https://vseosvita.ua/go    код   nfj557

29.04.

Тема: Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликаннях 

https://www.youtube.com/watch?v=CxEkCAqy8rU

https://www.youtube.com/watch?v=-tk9SxBAONo

2)  Відкривши QR-код у підручнику на с.242, повторіть ступені порівняння прикметників, вправа 685 .

3)перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   29.04. (час на виконання 15 хв)

https://vseosvita.ua/go    код   mmr676

28.04.

Тема: Рід і число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників

Завдання: 1) Опрацювати теоретичний матеріал підручника (§62, с.236-237).

2) Письмово виконати вправу 656 (с.237), 664(с.238). 

27.04.

Тема: Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за посиланням у вайбері

26.04.

Тема: Основні способи творення дієслів, прислівників

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за посиланням у вайбері.

Завдання:
1.Відкривши QR-код у підручнику на с.235, повторити способи творення дієслів та прислівників, а також правопис складних і складноскорочених слів.
2.Письмово виконати вправу 648 (с.235), 652 (с.236) (наприклад, на швидку руку - нашвидкуруч).

22.04.

Тема: Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку, розгляньте вправи у документі 

2) письмово виконайте завдання самостійної роботи за варіантами.

21.04.

Морфеміка, словотвір, морфологія української мови

Тема: Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал відеоуроку та за підручником § 60

2) виконайте тестові завдання, надіслані у вайбер.

19 - 20.04.

Тема: Редагування тексту професійної тематики. Реферат на професійну тему

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку, ВИКОНАЙТЕ ТА НАДІШЛІТЬ  ПИСЬМОВЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ІЗ ДОКУМЕНТА.

2) опрацюйте матеріал за підручником Тема 47 , 52.

15.04.

Тема: Доповідь для участі  в лінгвістичній конференції

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за посиланням у вайбері

https://pidru4niki.com/70367/buhgalterskiy_oblik_ta_audit/metodika_pidgotovki_dopovidi_konferentsiyi  Підготовка доповіді для конференції .Поради

https://www.cuspu.edu.ua/ua/naukova-dijalnist/konferentsiia-2014-pidsumky/2162-viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferenciya-movi-i-svit-doslidzhennya-ta-vikladannya

Завдання:  підготуйте доповідь на тему "Роль мови у формуванні й самовираженні особистості".

14.04.

Тема: Формування культури  публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за посиланням у вайбері

2) опрацюйте матеріал відеоуроку та за підручником Тема 37 (ст.201)

https://www.youtube.com/watch?v=DvepnMhQ9Ec

13.04.

Тема: Добірка запитань до відео- , прес-конференції

Завдання:  1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за посиланням у вайбері

https://naurok.com.ua/post/pres-konferenciya-rolova-gra-dlya-rozvitku-kritichnogo-mislennya

https://stud.com.ua/64460/zhurnalistika/osnovni_zahodi_intervyu_pres_konferentsiyi_brifingi_pres_turi_telemosti

Підготувати відповіді на запитання.
- Що таке конференція?
- Чи доводилося вам брати участь у конференціях?
- Чому на конференціях важлива дискусія?
- Що вам відомо про особливості аргументації основних положень?
- Чому важливо звертатися до використання наочності під час виступу?

12.04.

Тема: Основні жанри публіцистичного стилю: інтерв`ю, стаття, кореспонденція, рецензія

Завдання:  1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за посиланням у вайбері

2) за підручником  Тема 36 , вправа 508.

07.04.-08.04.

Тема: Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему, професійну в публіцистичному стилі

https://naurok.com.ua/tvir-rozdum-na-moralno-etichnu-temu-u-publicistichnomu-stili-154951.html

Завдання: написати твір на чернетці, скориставшись рекомендаціями у покликанні. Обсяг твору 3,5 сторінки. (Бажано надсилати документом).

06.04.

Тема: Стаття до журналу або презентація веб-сайту у публіцистичному стилі

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку

2) за підручником  Тема 33 (ст.193), вправа 499.

05.04.

Тема: Основні жанри публіцистичного стилю: інтерв`ю, стаття, рецензія. Презентація, реклама

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку

2) за підручником Тема 32 (ст.191), вправа 492.

https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/vistup-na-zborah-seminarah  презентація

https://schoollib.com.ua/ukr_lang/2/368.html  матеріали

01.04.

Тема: Виступ на зборах, семінарах

Завдання: 1) перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   01.04. (час на виконання 20 хв)

https://vseosvita.ua/go   код   gjn255

31.03.

Тема: План розгорнутого  усного виступу на суспільно-політичну тему. Виступ на зборах та семінарах. Підготовка до усного контрольного твору

Завдання: 1) Тема 37, вправа 513, 515.

https://vseosvita.ua/library/urok-rm-vistup-na-zborah-seminarah-pidgotovlenij-zazdalegid-i-nepidgotovlenij-183756.html

30.03.

Тема: Основні жанри публіцистичного стилю: нарис, замітка, репортаж

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у презентації

http://www.myshared.ru/slide/1117955/ презентація

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 20.00.   30.03. (час на виконання 35 хв)

https://vseosvita.ua/go   код   sft894

29.03.

Тема: Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості публіцистичного стилю. Підстилі

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у покликанні

http://www.kamts1.kpi.ua/node/1008 Засоби масової інформації як окремий підстиль

Опрацювати теоретичний матеріал 

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 20.00.   29.03. (час на виконання 30 хв)

https://vseosvita.ua/go   код   zwt244  Підгот.до ЗНО. Лекс. та грамат. помилки  

Провести лінгвістичне дослідження поданого  нижче тексту

                                   Публіцистичний стиль

Сфера використання — громадсько-політична, суспільно-виробнича, культурно-освітня діяльність, навчання.

Призначення:

·         розв'язання важливих актуальних суспільно-політичних проблем інформаційно-пропагандистськими методами;

·         активний вплив на читача (слухача), спонукання його до діяльності, до бажання зайняти певну громадянську позицію, змінити погляди чи сформувати нові;

·         пропаганда певних думок, переконань, ідей, теорій та активна агітація за втілення їх у повсякдення.

 Основні ознаки:

·         доступність мови й формулювань (орієнтація на широкий загал);

·         логічність доказів і полемічність викладу;

·         поєднання точних найменувань, дат, подій, місцевості, учасників, викладення наукових положень і фактів з емоційно-експресивною образністю;

·         наявність низки яскравих засобів позитивного чи негативного авторського тлумачення, яке має здебільшого тенденційний характер;

·         широке використання художніх засобів (епітетів, порівнянь, метафор, гіпербол та ін.).

 Основні мовні засоби:

·         синтез складників наукового, офіційно-ділового, художнього й розмовного стилів;

·         лексика, насичена суспільно-політичними й соціально-економічними термінами, закликами, гаслами (електорат, багатомандатний, приватизація та ін.,);

·         багатозначна образна лексика, емоційно-оцінні слова (політичний бомонд, наукова еліта, епохальний вибір й ін.,), експресивні сталі словосполуки (інтелектуальний потенціал, одностайний вибір, рекордний рубіж), перифрази (біле золото — бавовна; голубі магістралі — ріки; легені планети — ліси й ін.,);

·         уживання в переносному значенні наукових, спортивних, музичних, військових та інших термінів (опинитися на лаві запасних, орбіти співробітництва, президентський тил, парламентський хор, лідер змагання, фронт робіт, галопуюча інфляція, брудні гроші, відмивання грошей, заморожування цін і под.,);

·         часте використання іншомовних суфіксів -іст (-ист), -атор, -ація та ін. (пацифіст, культурист, провокатор, пролонгація); префікси псевдо-, нео-, супер-, інтер- та ін. (псевдоідея, неофашизм, суперкомп'ютер, інтерактивний);

·         різні типи питальних, окличних та спонукальних речень, зворотний порядок слів, складні речення ускладненого типу з повторюваними сполучниками та ін.;

·         використання влучних афористичних, інтригуючих заголовків.

Підстилі:

·         стиль ЗМІ— засобів масової інформації (часописи, листівки, радіо, телевізія тощо),

·         художньо-публіцистичний стиль (памфлети, фейлетони, політичні доповіді, нариси тощо),

·         есе (короткий нарис вишуканої форми);

·         науково-публіцистичний стиль (літературно-критичні статті, огляди, рецензії тощо).

 ПИСЬМОВЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Провести лінгвістичне дослідження тексту

     Прочитайте текст, визначте мовні ознаки стилю, який йому властивий. Аргументуйте відповідь прикладами. Виберіть саме те слово в дужках, яке в тексті є стилістично доцільним та граматично правильним. Роботу надішліть. 

     16-річний Дмитро, вирішивши (підвищити, підняти) рейтинг своєї сторінки на сайті, де спілкуються мільйони людей, за допомогою СМС-повідомлень (витратив, розтринькав, пустив на вітер) 74 тисячі гривень. СМС хлопець (відправляв, адресував) із безлімітного телефону мами, який фінансувався коштом підприємства, де вона працювала. За півтора місяці прийшов рахунок. Спочатку подумали – помилка. Оператор надав (доказ, доведення, підтвердження) – роздруківку на сімдесяти семи сторінках, де переважно фігурував лише один короткий номер. Виявилося, одне повідомлення (вартувало, коштувало) 16 грн.

     Мати Дмитра віддала всі (заощадження, збереження). Директор підприємства, де вона працює, домовився з оператором виплачувати суму частинами – до кінця року. Жінці ж доведеться з рідною фірмою (розраховуватися, розплачуватися) кілька років – така (платня, ціна) за користування корпоративним апаратом.

     Від дзвінків дітей можна застрахуватися: мобільні оператори надають послугу з назвою "білий список". До нього будуть (додані, зараховані, включені) тільки ті номери, які вкажуть батьки. Пароль для внесення змін у цей список телефонів теж знатимуть лише дорослі.

     Із СМС – складніше. Їх не навчилися (блокувати, забороняти, обмежувати). На СМС-залежність "хворіє" від семи до десяти відсотків користувачів у світі. Наприклад, у Великобританії є (громадська, громадянська) організація, яка через (психологічні, психічні) тренінги допомагає залежним від мобільного.

     У продажу з'явилися телефони, що мають на клавішах голки, які заважають натискати. Іще одна вигадка – трубки, які через півхвилини розмови починають швидко нагріватися. В Україні поки що на цю проблему (не звертають уваги, не зважають), хоча вона вже (визріла, дозріла) й завдає не лише психологічної шкоди, а й прямих матеріальних (збитків, витрат).

     А чи  можна( попередити "хворобу", запобігти «хворобі»)?

25.03.

ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛЬ

Тема: Публіцистичний стиль, сфера його використання, призначення, основні ознаки

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланнях

https://www.youtube.com/watch?v=jGwhxIn1sp4 

http://grinch-home.at.ua/publ/suchasna_ukrajinska_literaturna_mova/stilistika/publicistichnij_stil/58-1-0-214

https://subject.com.ua/reference/mova/professional/6.html

Матеріал за підручником Тема 28 (ст.184) вправа 480.

24.03.

Тема:  Контрольна робота № 5 з теми

Художній стиль. Фонетика, орфоепія, орфографія, лексикологія і фразеологія української мови


23.03.

Тема: Фразеологія художнього мовлення, наукова, публіцистична, офіційно-ділова

Завдання: 1) опрацюйте документ у посиланні теми.

Виконайте письмове домашнє завдання із документа та надішліть на пошту.

22.03.

Тема: Терміни і професіоналізми. Філологічні, лінгвістичні та літературознавчі терміни

Завдання: 1) опрацюйте матеріал за підручником  § 58 ст. 221-224 , вправа 609 письмово.

18.03.

Тема: Контрольний письмовий переказ

https://vseosvita.ua/go   код  qfw510

17.03.

Тема:  Монолог у художньому творі: звернений монолог, внутрішній монолог

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланнях

http://www.inst-ukr.lviv.ua/files/paradygma/360-366-lz.pdf   Внутрішній монолог

https://optima-inv.ru/uk/vodoprovodnye/obuchenie-sostavleniyu-monologa-opisaniya-na-osnove/  Навчання складання монологу-опису на о-ві худож. Твору

http://litmisto.org.ua/?p=5476  Стилістика діалогів і монологів

2) матеріал за підручником  Тема 26 ст.168, вправа 429 письмово.

16.03.

Тема: Синонімія як засіб художньої виразності

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку та виконайте письмове домашнє з документу.

15.03.

Тема:  Лексикологія і фразеологія української мови

Уживання слів у переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у текстах різних стилів

 опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку, за підручником ст.218 § 57, вправи 585, 588, 589,599 письмово.

24.02.

Тема:  Редагування тексту з орфографічними помилками

04.02.

Тема: Асимілятивні, дисимілятивні процеси, подовження, спрощення в групах приголосних

Завдання: 1)приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за покликанням

03.02.

Тема: Асимілятивні, дисимілятивні процеси, подовження, спрощення в групах приголосних

Завдання: 1)приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням

2) перегляньте відео та виконайте письмове завдання із покликання у темі уроку, за підручником § 49-50 вправа 520, 524.

https://www.youtube.com/watch?v=_NXPIVP--wo

3)  перейдіть за посиланням та виконайте тести  до 19.00. 03.02.

https://vseosvita.ua/go     код  vgr638

02.02.

Тема:  Контрольна робота № 4 з теми

 Офіційно-діловий стиль. Синтаксис і стилістика тексту

Завдання:  завдання контрольної  отримаєте на вайбер 

01.02.

Тема:  Зображувально-виражальні засоби синтаксису: синтаксичний паралелізм; риторичне питання, звертання; повторювані сполучники

Завдання:  1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. 

2) за підручником § 43 вправа 408.

28.01.

Тема: Складне синтаксичне ціле як семантико-синтаксична одиниця тексту

Стилістичні функції абзацу. Сурядні і підрядні сполучники як засоби зв`язку речень у тексті

Завдання: 1) опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку та у посиланнях під темою ; за підручником § 41.

https://www.youtube.com/watch?v=q3fXxtbQR7E  ССЦ до ЗНО

https://www.youtube.com/watch?v=jg4jRok3Wkk  презентація

2) перейдіть за посиланням та виконайте тести  до 21.00. 28.01.

https://vseosvita.ua/go    код wrt262

03.12. 

Тема:  Пряма і непряма мова. Невласне пряма мова. Здогадана пряма мова. Напівпряма мова

Завдання:  1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за покликанням у вайбері. 

2) за підручником § 39 , вправа 388.

01.12. 

Тема:  Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними і порівняння. Період

Завдання:  1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. 

2) за підручником § 37-38 , вправи 376, 380  (обов`язково)

01.12. 

Тема:  Складнопідрядні означальні речення і дієприкметникові звороти; складнопідрядні обставинні речення та дієприслівникові звороти

Завдання:  1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. 

2) за підручником § 36, вправи 375.

30.11. 

Тема:  Особливості структури та семантики сполучникових (складносурядних та складнопідрядних) і безсполучникових, багатокомпонентних речень

https://www.youtube.com/watch?v=agnqF9Ruuv0

https://www.youtube.com/watch?v=Lnz98YfFhlM Види СПР

Завдання: опрацюйте матеріал у посиланнях теми уроку та під темою,  за підручником § 35 ст.142,144-145 , вправи 368 (обов`язково),  370 (за бажанням)

18.11. 

Тема:  Типи підрядного зв`язку у словосполученні. Використання синонімічних дієслівних словосполучень у різних стилях

Завдання: опрацюйте матеріал у підручнику § 24 , письмова вправа 232.

17.11. 

ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВІДОМОСТЕЙ ІЗ СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ І СТИЛІСТИКИ

Тема:  Загальна характеристика синтаксичних одиниць. Словосполучення як одиниця синтаксису. Типи словосполучень за морфологічним вираженням головного слова

Завдання: опрацюйте матеріал у посиланні теми уроку,  

за підручником § 21-23 , письмові вправи 216, 218, 225, 226.

16.11. 

Тема:  Контрольна робота № 2 з теми

 Основи ораторського мистецтва. Техніка підготовки ораторського виступу

Завдання:  завдання контрольної  отримаєте на вайбер 

29.10. 

Тема: Мовні засоби оформлення тексту ораторського виступу. Вимоги до оратора. Виголошення промови

Завдання:  1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за покликанням у вайбері. 

http://academy.gov.ua/NMKD/library_nadu/Biblioteka_Magistra/f3e7888f-ebb4-4698-a3cd-10840df8d3a2.pdf

http://www.kspu.edu/FileDownload.ashx?id=ecf85896-0b81-4940-b38f-5977d445bf0f

https://dduvs.in.ua/wp-content/uploads/files/Structure/library/student/lectures/2020/om/l.doc    Підготовка публічного виступу

https://sci.ldubgd.edu.ua/bitstream/handle/123456789/3431/%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf?sequence=1&isAllowed=y   Словник термінів і понять з риторики

      Завдання: опрацювати матеріал у  підручнику ст. 71-72 , впр. 175.

2)  перейдіть за покликанням та виконайте тести  до 19.00.   29.10. (час на виконання 15 хв)

http://join.naurok.ua/   Код доступу 5922600

28.10. 

Тема: Добір аргументів та способів активізації мислення

Завдання: матеріал за підручником Тема 3 ст. 68 вправа 156.

27.10. 

Тема: Добір матеріалу, його систематизація. Композиція ораторського виступу. Особливості побудови вступу, основної частини і закінчення

Завдання: підручник ст. 66 вправи 148, 149 опрацювати, письмово впр.151.

26.10. 

Тема: Практична риторика. Види запису прочитаного. Бібліографія. 

Завдання: підручник ст. 63 вправи 141, 145 опрацювати, письмово впр.142; ст.68 опрацювати, впр.157

Перегляньте відео

23.10.

Тема: Контрольна робота. Написання фронтального есе

Завдання: написати есе і надіслати поштою на перевірку

Тема:  "Гарні стосунки з людьми  - запорука успіху"

Ознаки есе:

дотримання структури тексту,

наявність відповідних компонентів (тези, аргументи, приклади, оцінювальні судження, висновки);

обґрунтування (аргументування) тези.

Вимоги до формального есе

1. Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів).

2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.

3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.

4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.

5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.

6. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.

7. Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми.

Структура есе

Есе складається з таких частин – вступ, основна частина, висновок.

Вступ – обґрунтування вибору теми есе.

Основна частина – теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій.

Висновок – узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині.

Для написання есе  45 хвилин. Роботи приймаються до 11.15. 

22.10.

Тема:   Читання текстів діалогічного і монологічного характеру

Завдання:  1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за покликанням у вайбері. 

21.10.

Тема:   Промова, її види

Завдання:  переглянути відео, опрацювати матеріал у посиланні під відео.

https://www.pravda.com.ua/articles/2016/04/8/7104810/

20.10.

Тема:  Види ораторського мистецтва за метою висловлення

Завдання:   опрацюйте матеріал  підручника § 20 , впр. 139 письмово.

19.10.

Тема:  Контрольний твір-відгук про твір мистецтва, кінофільм у публіцистичному стилі

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. 

13.10.

Тема:  Театральна (сценічна) риторика. Педагогічна риторика

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал  за підручником § 19, вправа 127 (письмово). 

12.10.

Тема:  Соціально-побутове красномовство, його види

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал  за підручником § 18, вправа 117, 119 (письмово). 

08.10.

Тема:  Судове красномовство.Духовне красномовство, його жанри і характерні риси

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за покликанням у вайбері. 

2) опрацюйте матеріал  за підручником § 17, вправа 113 (усно), 114 (письмово). 

07.10.

Тема: Доповідь на науково-популярну або морально-етичну тему

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал , надісланий  у вайбер і виконайте відповідне завдання.

06.10.

Тема: Основи ораторського мистецтва. Його види і жанри. Академічне красномовство, його характерні ознаки

Завдання: 1) приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. 

2) опрацюйте матеріал  за підручником § 15-16, вправа 104 (усно), 110 А (письмово). 

05.10.

Тема: Контрольна робота № 1 з теми

Риторика як наука й мистецтво слова

Завдання:  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. 

01.10.

Тема: Аналіз мовних засобів щодо адекватності мети висловлювання, відповідності типу, стилю, жанру мовлення

1. Виконайте тренувальні тестові завдання на с.195. (підручник рівня стандарту).

2. Повторіть матеріал з культури мовлення на с.220 цього ж підручника та за посиланням 

https://drive.google.com/file/d/1xx2herwuGna8T4DdPDEiIsVDx2tuAUH_/view?usp=sharing

3. Виконайте вправи 471-473 (підручник рівня стандарту).

30.09.

Тема: Норма літературної мови

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері. за підручником Тема 12 ст.98, вправи 250, 251, 253 письмово.

29.09.

Тема: Система функціональних стилів сучасної української мови. Поняття стилю мовлення

Завдання: 1)  опрацюйте матеріал у покликанні теми уроку; за підручником Тема 11 ст.96, вправи 243, 244 письмово.

28.09.

Тема: Ораторське мистецтво в Україні

Завдання: 1) опрацюйте матеріал  за підручником § 14, вправа 94 (письмово за теоретичним матеріалом ст 43-45). 

24.09.

Тема: З історії риторики й ораторського мистецтва. Видатні оратори Давньої Греції і Давнього Риму

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 10.30. за покликанням у вайбері

2) опрацюйте матеріал  за підручником § 13, вправа 90 (письмово за теоретичним матеріалом ст 40-42). 

23.09.

Тема: Етика полемічної майстерності

Завдання: 1)  приєднайтеся до уроку в  Google Meet  о 09.25. за покликанням у вайбері

2) опрацюйте матеріал  за підручником § 12, вправа 85. 

2021 - 2022 навч.рік

Немає коментарів:

Дописати коментар